Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@10:11:59 GMT

فرج‌الله قدمی مدیرعامل بانک سرمایه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۶۲۹

فرج‌الله قدمی مدیرعامل بانک سرمایه شد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، فرج‌الله قدمی، عضو هیئت مدیره این بانک، که بیش از یکسال به عنوان قائم مقام مدیرعامل در بانک سرمایه حضور داشت، بر اساس تصمیم اعضای هیات مدیره، به سمت مدیریت‌عامل منصوب شد.

گفتنی است قدمی از مدیران زبده و باتجربه نظام بانکی است و سابقه فعالیت در پست های مدیریتی در بخش‌های مختلف بانک سپه از امور اعتباری تا امورشعب و نهایتا عضویت در هیات مدیره این بانک را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا بانک سرمایه مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال

امتداد - دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۳ از برخی شعب تهران بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو و دیدار با همکاران، بر ضرورت و اهمیت حفظ و ارتقاء سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به مشتریان و هدف‌گذاری به منظور جلب مشارکت آحاد مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل بانک مسکن در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳، به صورت سرزده در شعب طالقانی، میدان ولیعصر(عج)، میرداماد و دانشگاه امیرکبیر حضور یافت و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات ارزشمند همکاران گرامی در سال گذشته و اشاره به اهمیت شعب در پیشبرد چشم‌انداز و اهداف عالی بانک مسکن، در جریان روند خدمت‌رسانی به مشتریان و نظرات و پیشنهادات همکاران قرار گرفت.
همچنین دکتر حسینی ضمن اطلاع از وضعیت منابع و مصارف شعب، بر تاثیر جذب منابع ارزان‌قیمت در کسب نتایج ارزیابی عملکرد سال جدید، همچنین بازاریابی‌ هدفمند و آینده‌نگر در جهت پیشرفت و ارتقای جایگاه بانک مسکن در شبکه بانکی، پیشبرد طرح بزرگ نهضت ملی مسکن و ساخت مسکن با کیفیت برای عموم مردم و به ویژه اقشار کم‌بضاعت جامعه تاکید کرد.
مدیرعامل بانک مسکن ضمن اشاره به شعار راهبردی سال و ضرورت توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بر لزوم افزایش ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات بانک و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای اجرای فرامین معظم له و تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: به لطف درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، سال ۱۴۰۳، سالِ «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است و بر ما به عنوان خادمان ملت در یک بانک دولتی واجب است تا با ارائه طرح‌های متنوع و خدمت‌رسانی همه جانبه به مشتریان، نسبت به جلب مشارکت و حمایت مردم عزیز در راستای رونق تولید مسکن اقدام کنیم.
وی با اذعان به اهمیت تلاش‌های صورت گرفته در شعب و تاثیر آن در توسعه و پیشرفت بانک گفت: در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام اقدامات موثرتر تفویض کنیم.
دکتر حسینی همچنین ضمن بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های شعب ارزی تهران، از یک سو به سپرده‌گذاری ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در بانک مسکن و اهمیت این قرارداد سه ساله اشاره کرد و از سوی دیگر، با توجه به رویکرد جدید بانک در راستای افزایش تولید مسکن مناسب برای هموطنان گرامی، توسعه بخش ارزی بانک را ضروری دانست.
مدیرعامل بانک مسکن در پایان این دیدار نوروزی، ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران شعب، بر لزوم بهبود فرآیندها، اصلاح برخی از ساختارها، توجه روزافزون به سرمایه انسانی و مرتفع شدن دغدغه‌‌های آنها در جهت افزایش انگیزه و کارایی همکاران گرامی تاکید کرد و سال جدید را در سایه الطاف الهی و تدوین برنامه‌های تحول گرایانه و تلاش و همت مضاعف مدیران و همکاران عزیز، سرآغاز تحولات و تغییرات مثبت برای کلیه ذینفعان بانک مسکن دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان
  • نتیجه آخرین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی اعلام شد