Web Analytics Made Easy - Statcounter

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت کاری ادارات استان از ابتدای تیر تا پایان مرداد امسال در راستای مدیریت مصرف برق تغییر می‌یابد.

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه که خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، بانک‌ها و کلیه نهادهای عمومی غیردولتی استان صادر شده، آمده است: در راستای مدیریت مصرف برق و با موافقت استاندار آذربایجان شرقی با درخواست مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و توزیع نیروی برق، ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه اول تیر تا پایان مرداد ماه سال جاری تغییر می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کاری ادارات استان از روز اول تیر، یک ساعت زودتر آغاز شده و یک ساعت زودتر به پایان می‌رسد؛ فعالیت کلیه مراکز خدمات‌رسان، امدادی و درمانی با تأکید بر مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق، طبق روال عادی انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: ادارات و سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق، نسبت به خاموش کردن سیستم‌های روشنایی و سرمایشی خود در پایان وقت اعلام شده اقدام کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب در سنندج

روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل ضرورت اجرای تعمیرات و اتصال شبکه، آب شرب شهرک‌های شهرداری و تعمیرکاران، جنب بیمارستان توحید، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۶ به مدت شش ساعت قطع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد