Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه احداث راه جدید جاده اردبیل - لوشان در صورت اجرا و عملیاتی شدن تحول بزرگی را در این استان به وجود خواهد آورد و اگر چنانچه انتخاب اولویتی برای تحقق پروژه‌ای را به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل محول کنند حتماً این جاده را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این جاده در کنار برخورداری از مزایایی همچون اتصال به مرکز کشور با مسافت کمتر را بدنبال داشته و بدلیل واقع شدن پروژه در منطقه نیمه گرمسیری، معتدل و خوش آب و هوا مسافرت بی خطر و عاری از برف و سرما در تمام فصول سال نیز با احداث این راه در آینده برای مسافران استان اردبیل امکان پذیر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گف: امکان‌سنجی و بررسی لازم در رابطه با این پروژه انجام گرفته و هیچ مشکلی برای آغاز اجرای این پروژه به لحاظ تئوری وجود ندارد ولی با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشور و افزایش روز افزون محدودیت‌های اعتباری مهم‌ترین مساله هزینه اجرای این پروژه است که با شرایط فعلی اقتصادی آغاز عملیات اجرایی ان بزودی بعید به نظر می‌رسد.

حیدری افزود: با توجه به افزایش هزینه ساخت راه‌های اصلی در کشور اعتبار مورد نیاز برای احداث هر کیلومتر از این جاده بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.

او بیان کرد: هم اکنون کار ادامه چهاربانده شده محور اردبیل - سرچم در دستور کار این اداره کل بوده و تلاش می‌شود با جذب اعتبارات ملی بخش بزرگی از پروژه احداث باند دوم این راه که از سمت اردبیل آغاز شده در سال های آینده به اتمام برسد.

او از تفکیک کار بیمارستان سازی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی و واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: از اول زمستان سال گذشته این کار از وظایف اداره کل راه و شهرسازی منفک شده است.

وی همچنین به واگذاری ساخت و احداث راه‌های روستای به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اشاره کرد و افزود: از سال جاری اداره کل راه و شهرسازی استان هیچ گونه وظیفه‌ای در قبال ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی ندارد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام