Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:38:29 GMT

عزم سیتی برای شکار ستاره خط دفاع ناپولی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۶۷۸

عزم سیتی برای شکار ستاره خط دفاع ناپولی

گاتزتا دلواسپورت مدعی شد باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جذب کالیدو کولیبالی، پیشنهادی 95 میلیون یورویی به ناپولی ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلواسپورت مدعی شد منچسترسیتی قصد دارد برای جذب کالیدو کولیبالی، دفاع وسط ناپولی، به این باشگاه ایتالیایی پینشهادی 95 میلیون یورویی ارائه دهد. گاتزتا می‌گوید کولیبالی شخصاً علاقه زیادی به پیوستن به منچسترسیتی و بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از سوی دیگر گاتزتا می‌گوید با توجه به اینکه ناپولی عزم خود را جزم کرده تا در فرصت نقل و انتقالات تابستانی، دو ستاره گران‌قیمت، خامس رودریگز و ایروینگ لوزانو را به خدمت بگیرد برای خرید این دو مجبور خواهد بود دست‌کم یکی از بازیکنان کلیدی خود را به فروش برساند.

 

منچسترسیتی که از این وضعیت ناپولی باخبر شده قصد دارد از این فرصت نهایت استفاده را کرده و کالیدو کولیبالی، دفاع وسط برجسته این تیم را به اتحاد منتقل کند.

 

کولیبالی که ملی‌پوش سنگالی است پیش از این به رسانه‌‌ها گفته بود علاقه زیادی به کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا دارد و اگر پیشنهادی از سوی سیتی دریافت کند با آن موافق خواهد بود.

 

اما گاتزتا می‌گوید فعلا باید منتظر ماند و دید رئیس باشگاه ناپولی، دی‌لورنتیس تصمیم می‌گیرد محور اصلی خط دفاعی‌اش را به هر قیمتی حفظ کند یا برای اینکه دستش برای خرید ستاره‌های گران‌قیمت دیگر باز باشد او را به سیتی واگذار خواهد کرد.

 

کالیدو کولیبالی منچستر سیتی ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کالیدو کولیبالی منچستر سیتی ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد، شب بازی با ‏کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، رفتار عجیب و غریبی داشت. ‏

یونایتد که ابتدا از حریف چمپیونشیپی خود 3-0 جلو افتاده بود در ‏نیمه دوم برتری را با تساوی 3-3 عوض کرد و در وقتهای اضافه اگر ‏گل کاونتری آفساید اعلام نمی‌شد حتی بازی را باخته بود. یونایتدها ‏در ضربات پنالتی پیروز شدند ولی واکنش آنتونی بعد از برد تیمش ‏خیلی زود سوژه شد. ‏

آنتونی به سمت بازیکنان کاونتری رفته و درحالیکه دستش را روی ‏گوش خود گرفته بود برای آنها کری‌خوانی کرد. این رفتار آنتونی باعث ‏شد هواداران رقبای یونایتد این تیم و وینگر برزیلی را به شدت مسخره ‏کنند. ادعای رقبای یونایتد این بود که شیاطین سرخ به جایی ‏رسیده‌اند که پیروزی میلی‌متری و شانسی در ضربات پنالتی آنقدر ‏خوشحال‌شان می‌کند که برای حریف چمپیونشیپی اینطور خط و ‏نشان بکشند. ‏

همین تمسخرها باعث شد حتی هواداران یونایتد هم از آنتونی انتقاد ‏کنند. یونایتدها می‌گویند هیچ دلیلی بر این نوع خوشحالی آنتونی بعد ‏از آن بازی نبوده و وینگر برزیلی نباید بهانه دست رقبا می‌داده است. ‏

آنتونی امروز مقابل همه انتقادها ایستاد و گفت عذرخواهی نمی‌کند ‏چرا که اعتقاد دارد از تیمش دفاع کرده و جواب شیطنت‌های بازیکنان ‏کاونتری را داده است. ‏

وینگر برزیلی یونایتد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" کاونتری ثابت ‏کرد چرا به نیمه‌نهایی رسیده. ما به خاطر هواداران به دنبال رسیدن ‏به فینال بودیم و رسیدیم. بازیکن آنها با هواداران ما درست برخورد ‏نکرد و من در گرماگرم مسابقه و جو بازی به تحریک آنها جواب دادم. ‏کاری که من کردم دفاع طبیعی از باشگاهم بود".

دیگر خبرها

  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند