Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپهرسوره هنر، محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» در اولین روز از فصل تابستان برگزار می شود. در سی و نهمین نوبت از این محفل فرهنگی و هنری که ساعت ۱۸ روز شنبه اول تیر در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می شود، محمدرضا چراغعلی آهنگساز و غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این برنامه را حامد عسکری شاعر و ترانه سرا برعهده دارد و جمعی از شاعران پیشکسوت و جوان آخرین و گزیده ای از بهترین ترانه ها، غزل ها و اشعار نیمایی و سپید خود را می خوانند.

این نشست به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری اولین شنبه های هر ماه برگزار می شود.

کد خبر 4645298 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی موسیقی پاپ حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» همزمان با روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اولین نشست «بچه‌های ایران آینده» نوجوانانی که سال گذشته در جشنواره «قصه ایران آینده» شرکت کرده بودند گردهم می‌آیند و یکی از حکایت‌های گلستان سعدی را با ادبیات امروزی بازنویسی می‌کنند.


در پایان این نشست‌ها که از اول تا ششم اردیبهشت ماه در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود، نوجوانان آثار خود را می‌خوانند و به رای شرکت‌کنندگان بهترین اثر انتخاب می‌شود و برای چاپ در فصلنامه «ایران آینده» به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.


نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه نویسندگی و گسترش فعالیت حلقه‌های نوجوانان فرهنگسرا‌ها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود