Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:10:55 GMT

تیم فوتبال سایپا در چهارمحال و بختیاری اردو می زند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۸۱۰

تیم فوتبال سایپا در چهارمحال و بختیاری اردو می زند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در حالی قرار است سایپا اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری برپا کند که اکنون اردوی تیم فولاد خوزستان در شهرکرد در حال برگزاری است.

سایپا دومین تیم لیگ برتری است که پیش از آغاز فصل نوزدهم جام باشگاه های برتر کشور اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری برگزار می کند و این اردو به عنوان اردوی نخست امسال سایپا مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم سایپا پس از جدایی علی دایی، اردوی آمادگی خود در چهارمحال و بختیاری را زیر نظر ابراهیم صادقی در این استان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر پیگیری می‌کنند.

پیش از این، اردوهای فصل تابستان تیم های لیگ برتری در سرعین اردبیل برگزار می‌شد که پس از اطلاع رسانی از وضعیت آب و هوایی و وجود امکانات مطلوب برای برپایی اردوها، تیم‌های لیگ برتری اردوهای پیش از فصل خود را در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌کنند.

پیش از این نیز در سال های گذشته تیم‌های فوتبال برق شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپاهان نوین، تربیت یزد، پاس تهران و ماشین سازی تبریز، آلومنییوم اراک برخی تیم‌های دیگر حضور جدی تری برای برپایی اردوی آمادگی تیم خود در چهارمحال وبختیاری داشته اند.

به گزارش ایرنا، نخستین اردو آماده‌سازی تیم فوتبال سایپا قبل از شروع جام نوزدهم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که نارنجی پوشان دو اردوی آماده سازی را در دستور کار خود داده اند.

اردوی بازیکنان سایپا با نظر ابراهیم صادقی، از روز دوشنبه سوم تیر در استان چهارمحال و بختیاری، آغاز می‌شود و تا ١١ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین در یکی دو هفته پیش یکی از مسوولان تیم‌های پرطرفدار ایران برای بررسی امکانات چهارمحال و بختیاری در راستای برپای اردوی داخلی به این استان سفر کرده بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به دلیل تنوع آب و هوایی و ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا بهترین نقطه برای برگزاری اردوهای هوازی از سوی کارشناسان اعلام شده است.

براساس این گزارش، مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران هشتم مرداد با شرکت ۱۶ تیم شروع خواهد شد.

۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد از روز چهارشنبه با حضور آزادکاران به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد و حسن یزدانی که پس از جراحی کتف به مدت ۲۰۰ روز از تمرینات به دور بود به ترکیب تیم ملی اضافه شد و در دور جدید تمرینات، آزادکاران را همراهی خواهد کرد. در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کامران قاسم پور در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده در حالی که عنوان شده بود کامران قاسمپور قصد بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم را دارد.

او پیش از این هم رقیب حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم بود که پس از مدتی تغییر وزن داد و در وزن ۹۲ کیلوگرم دو مدال جهانی کسب کرد. از آنجایی که این وزن غیر المپیکی بود، کامران به وزن ۹۷ آمد. حالا با توجه به عمل جراحی کتف حسن یزدانی، قاسمپور سودای بازگشت به همان وزن ۸۶ کیلوگرم را دارد ولی با این حال هنوز تکلیف این وزن مشخص نیست. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هم منتظر است تا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگردد و از میزان آمادگی او مطلع شوند و پس از آن تصمیم بگیرند.

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی و کامران قاسمپور گفت: طبق اسامی دعوت شده حسن یزدانی در این اردو حضور خواهد شد. با صلاحدید کادر فنی در مورد او تصمیم گیری خواهد شد. حسن باید به اردو بیاید تا کادر فنی میزان آمادگی او را بررسی و پس از آن تصمیم نهایی را بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده و آیا بحث حضور او در وزن ۸۶ کیلوگرم منتفی شده است، گفت: کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه انتخابی تیم ملی وارد شد و براساس آن هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. اما در مورد قاسمپور هم کادر فنی باید تصمیم نهایی را بگیرد. او فعلاً در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کند و پس از آن محسن کاوه و دیگر اعضای کادر فنی با بررسی همه جوانب تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

کد خبر 6085400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو