Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:39:39 GMT

۱۵۳ کیسه کود شیمیایی فاقد مجوز در گنبدکاووس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۹۰۷

۱۵۳ کیسه کود شیمیایی فاقد مجوز در گنبدکاووس کشف شد

سرهنگ محمود علی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کودها با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی از یک انبار در روستای همجوار شهر گنبدکاووس کشف شد و افزون بر آن، ۴۲۱ لیتر انواع سموم شیمیایی تاریخ مصرف گذشته نیز به دست آمد و در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت باتری خودرو در این شهرستان می کردند نیز خبر داد و گفت: این سارقان به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پس از گزارش سرقت تعدادی باتری خودرو توسط شهروندان گنبدی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ گنبدکاووس با انجام کارهای تحقیقاتی و گشت های نامحسوس، دیروز (سه شنبه ۲۸ خرداد) موفق به شناسایی و دستگیری این دو سارق سابقه دار در این شهر شدند.

سرهنگ علی فر اضافه کرد: این سارقان بیشتر اقدام به سرقت باتری خودروهای سبک می کردند که پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی پراید با ۴۶ میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد و گفت: این خودور چند روز پیش توسط کارشناسان اتاق مونیتورینگ پایش تصویری پلیس راهور گنبدکاووس در حین کنترل ترافیک سطح شهر شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: پلاک انتظامی این خودرو مخدوش شده و در مکان توقف ممنوع در یکی از خیابان‌های شهر گنبدکاووس پارک شده بود که توسط ماموران راهور شناسایی و پس از بررسی تخلفات رانندگی، متوجه شدند که ۴۶ میلیون ریال خلافی دارد.

سرهنگ علی فر اضافه کرد: مطابق تبصره هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد، مراتب به مالک آن اعلام می‌شود تا نسبت به پرداخت بدهی اقدام نماید در غیر این صورت خودرو توقیف خواهد شد.

وی تصریح کرد: این خودروی یز تا تسویه حساب بدهی از سوی مالک به پارکینگ راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس منتقل شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/‌۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان