Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ترک تراکتورسازی با حضور بازیکن برزیلی در این تیم مخالفت کرد.

طرفداری- پس از حضور دوسانتوس در اولین جلسه تمرینات پیش‌فصل تیم و اظهارات مدیربرنامه‌های ایشان مبنی بر لزوم تمرین جداگانه این مدافع زیر نظر پزشک تیم به مدت 20 روز، دنیزلی با تأکید بر لزوم حضور تمام بازیکنان در تمرینات تیمی تحت‌نظر خود، با ادامه حضور وی در تراکتورسازی مخالفت کرده و از مسئولان باشگاه فسخ قرارداد داخلی وی را به دلیل عدم آمادگی بدنی خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، گفتنی است تمام بازیکنانی که قرارداد داخلی با باشگاه امضا کرده‌اند، در صورت تأیید سرمربی تیم در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی

به گزارش ورزش سه، احسان حاج‌صفی در شرایطی که پس از مدت‌ها در یک دعوت به اردوی تیم ملی از سوی سرمربی حضور نداشت، انگیزه خود را از دست نداده و همچنان با تلاش بسیار سعی می‌کند فرم خود را برای حضور در فیفادی خرداد ماه حفظ کند.

در شرایطی که میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ ا ک که هم‌پستی حاج‌صفی و بازیکن جایگزین او در تیم یونانی است، در دو بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان به میدان رفت، احسان در این ایام در یونان به تمرین کنار بقیه هم‌تیمی‌هایی که در فیفادی به تیم‌های ملی دعوت نشده بودند، می‌پرداخت.

این تصویری از تمرینات تیم آ ا ک زیر نظر ماتیاس آلمیدا است. آنها با پایان تعطیلات ملی مسابقات خود را در لیگ یونان آغاز خواهند کرد و اولین مسابقه تیم آ ا ک مقابل تیم المپیاکوس خواهد بود که خوزه لوییس مندلیبار، سرمربی اسپانیایی را بالای سر خود دارد.

دیگر خبرها

  • هافبک ازبک از یکشنبه در تمرین استقلال
  • رنار: آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس