Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای امنیت ملی روسیه درباره نشست سه‌جانبه مقامات عالی امنیت ملی روسیه،‌ آمریکا و اسرائیل گفت: نتایج این نشست را به جمهوری اسلامی ایران که شریک راهبردی ما در منطقه است ارائه خواهیم کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه در دیدار با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران که در روسیه حضور دارد با قدردانی از حضور و سخنرانی مهم و جامع دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دهمین نشست امنیتی روسیه گفت: بر اساس دیدگاه شرکت کنندگان در نشست، سخنرانی جنابعالی در ردیف تاثیر گذارترین سخنرانی‌های ارائه شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نشست سه جانبه مقامات عالی امنیت ملی روسیه، آمریکا و رژیم صهیونیستی که بزودی در اسرائیل و با موضوع بررسی تحولات سوریه انجام خواهد شد اظهار داشت: نتایج این نشست را به جمهوری اسلامی ایران که شریک راهبردی ما در منطقه است ارائه خواهیم کرد.

دبیر شورای امنیت ملی روسیه ضرورت جلوگیری از مداخله غیرقانونی آمریکا در سوریه و متوقف سازی برخی اقدامات نظامی اسراییل در این کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود:  اقداماتی که می تواند به بحران جاری در سوریه دامن بزند به هیچ وجه مورد تایید روسیه نیست.

پاتروشف با اشاره به ابتکارات جاری روسیه برای تقویت روند گفتگو میان طرف‌های مختلف در افعانستان، تداوم ناامنی در این کشور را بر امنیت همسایگان اثرگذار عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: همسایگان افغانستان باید با پیگیری مستمر نشست‌های مقامات عالی امنیتی، نقش تعیین کننده خود در نزدیک کردن طرف‌های منازعه و تسریع در شکل گیری و موفقیت روندهای سیاسی را با جدیت دنبال کنند.

شمخانی: ایران به کاهش تعهدات هسته‌ای ادامه می‌دهد/ دومین نشست همسایگان افغانستان در تهران

 

انتهای پیام/

R36446/P/S8,89,90,95/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟

به گزارش همشهری آنلاین گزارش برخی منابع خبری در منطقه درباره تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران کذب است.

کد خبر 845457 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد
  • الجزایر: پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک
  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی