Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: موضع رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن، دولت آمریکا را تحقیر کرد و در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۸) در نطق پیش از دستور خود در جلسه این شورا گفت: برخی رخدادها و شخصیت‌ها نام‌شان در تاریخ همواره ماندگار بوده و هست؛ از جمله این شخصیت‌های بزرگ، جناب حمزه سیدالشهدا(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستند که نام‌شان در تاریخ اسلام ماندگار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه سخنان خود به دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که نمایندگان محترم مجلس در بیانیه تشکرآمیز خود مطرح کردند، نوع رفتار رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن بر ۳ اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار بود.
آیت الله جنتی با قدردانی از مواضع قاطعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در قبال دولت آمریکا که در دیدار نخست وزیر ژاپن از سوی ایشان مطرح شد، تاکید کرد: مواجهه هوشمندانه مقام معظم رهبری با آمریکایی‌ها یادآور این جمله حضرت امام بود که می‌فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند." این موضع رهبری، دولت آمریکا را تحقیر کرد و در تاریخ ماندگار شد.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای نگهبان شینزو آبه علی جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان در شورای اداری استان سمنان با حضور رییس جمهور ضمن تحسین اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام وعده صادق، گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند زمان رسیدن به این اهداف را کوتاه‌تر کند، استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها است که در گام نخست باید مشکلات آنان رفع شود.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: جهش به معنای تسریع در اقدام است و باید این مهم برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» مدنظر باشد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان سمنان اشاره کرد و گفت: این استان دارای روزهای آفتابی زیادی در طول سال است که می‌توان از این ظرفیت برای افزایش ظرفیت تولید برق و رفع کمبودها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استان سمنان همچنین ضعف‌های در حوزه بهداشت و درمان دارد و مرکز استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است که انتظار می‌رود برطرف‌شدن این کمبودها و توسعه تخت بیمارستانی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • موضع‌گیری نخست وزیر قطر درباره تحولات غزه
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان