Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:35:12 GMT

استقلال به دنبال برگزاری جشن پیراهن

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۲۸۶

استقلال به دنبال برگزاری جشن پیراهن

باشگاه استقلال قصد دارد برای فصل جدید جشین رونمایی از پیراهن خود را برگزار کند.

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال قصد دارد برای فصل جدید طی مراسمی از پیراهن فصل بعد خود رونمایی کند هرچند که هنوز مشخص نیست آیا برند پیراهن فصل بعد این تیم قرار است تغییر کند یا نه.

 

در این بین یکی از دلایلی که هنوز قرارداد بازیکنان جدید این تیم رسانه ای نشده است این است که قرار است بازیکنان با پیراهن های جدید عکس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال حاضر مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، محمد بلبلی، میلاد باقری و علی دشتی بازیکنانی هستند که گفته می شود با استقلال قرارداد امضا کرده اند و به زودی نام این بازیکنان رسما اعلام می شود.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین، سرمربی اسبق و پیشکسوت پرسپولیس، در جمع خبرنگاران راجع به مسائل این روزهای این تیم صحبت کرد. پروین ابتدا راجع به بیانیه‌‌نویسی تیم‌ها گفت: وقتی تیم می‌برد یا می‌بازد این اتفاقات می‌افتد و فوتبال برد و باخت دارد‌. قرار نیست ما می‌بازیم اطلاعیه بدهیم یا آنها می‌بازند اطلاعیه بدهند. الان ۷ تا بازی مانده و باید ببینید این هفت بازی را چه‌کار می‌کنید. گذشته را ولش کن.

او در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان گفت: در مورد آینده هم که بازیکنان قرارداد دارند یا ندارند باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ. زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

او در پاسخ به اینکه در حال حاضر پول‌های کلانی در برخی تیم‌‌ها خرج می‌شود عنوان کرد: هزاری هم که پول بدهند اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد هیچوقت نمی‌فروشد پرسپولیس را که برود. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم خوش آمدی‌.

پروین در خصوص عملکرد اوسمار گفت: من روز اول به آقای درویش گفتم وقتی بچه‌ها می‌گویند این مربی خوب است همین را بچسب. تیم دارد خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. ان‌شاءالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان شود.

او در پایان در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه صحبت‌های او در مورد رفتن بازیکنان از تیم مثل زمان مهدی هاشمی‌نسب است گفت: آقا بفرما، برو دیگه!

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار