Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، انجمن صنایع لبنی ایران، سازمان میادین میوه و تره بار و اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در جهت رفاه حال مصرف کنندگان عزیز موضوع عرضه مستقیم سه محصول پر مصرف لبنی (شیر، ماست و پنیر) مطرح و مقرر شد توزیع مستقیم این اقلام در مراکز عرضه مذکور عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۲۵ درصد از قیمت مصرف کننده مندرج بر روی بسته بندی محصولات لبنی را ضرایب سود پخش و خرده فروشی این اقلام تشکیل می‌دهد.

بر این اساس و با هدف حمایت از مصرف کنندگان و با هماهنگی‌های به عمل آمده با واحدهای تولیدی، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مقرر شد تا فرآورده‌های لبنی پر مصرف (شیر، ماست و پنیر) به صورت مستقیم و بی واسطه در این مراکز با حداقل ۱۵ درصد زیر قیمت مصرف کننده درج شده روی کالا عرضه شود.

انتظار می‌رود در این روش، افزایش هزینه‌های تولید که اخیراً در بهای محصولات لبنی لحاظ شده است در حداقل ممکن به مصرف کننده منتقل شده و خانوارها بتوانند اقلام پرمصرف لبنی را با حداقل افزایش قیمت به نسبت قیمت‌های قبلی در این مراکز تهیه کنند.

خاطر نشان می‌سازد که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف در این زمینه و یا گران‌فروشی، احتکار، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به این سازمان و یا مراجعه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

کد خبر 4645346 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت لبنیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟

مسعود رسولی از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از ۲۰ روز دیگر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، وی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امروز در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران، دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان، چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است، ولی از روز‌های آینده با افزایش واردات در سایر استان‌ها نیز عرضه صورت می‌گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در کلیه فروشگاه‌ها عرضه شود.

دیگر خبرها

  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • منابع دولت در طرح «کالابرگ» پِرت شد؟
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • محصولات لبنی کم چرب واقعا سالم‌ترند؟