Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:12:08 GMT

کمک ۸۴ میلیارد تومانی خیرین در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۵۲۹

کمک ۸۴ میلیارد تومانی خیرین در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی در دیدار با حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، گفت: منابع مالی مورد نیاز ستاد دیه از بدو تأسیس تا کنون از طریق حمایت‌های مردمی تأمینشده و مادامی که کارکنان این نهاد بر اصل غیردولتی بودن خود استوار باشند، می‌توان گفت حیات‌شان تضمین و توفیقات‌شان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اصلی است که در طول سه دهه فعالیت به آن رسیده و در حفظ آن کوشا خواهیم بود.

وی افزود: امسال به دلیل مشکلات ناشی از سیل‌های فروردین ماه در ۵ استان کشور هیچ برنامه گلریزانی نداشتیم اما با این شرایط ضمن ارائه تسهیلات ویژه برای استخلاص مددجویان استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان، از طریق حمایت‌های ایرانیان داخل و خارج از کشور بدهی بسیاری از زندانیان نیازمند این مناطق تأمین گردید. به بیان دیگر با برنامه‌های ویژه روابط عمومی ستاد دیه مرکز، گلریزان رمضانه بسیاری از شهرها و شهرستان‌های گرفتار سیلاب در تهران برگزار شد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به برپایی ۳۱۳ جشن گلریزان در یک ماهه اخیر اظهار کرد: افزون بر برنامه‌های ویژه برخی از شبکه‌های استانی و رادیویی، رمضان سال جاری مقرر بود میزبان سیصد جشن گلریزان باشیم که با استقبال خوب خیرین این مراسم معنوی افزایش عددی و حتی رقمی داشتند و در مجموع امسال مبلغی معادل ۸۴ میلیارد تومان از قبال برپایی این آئین‌های سنتی برای آزادی صدها بدهکار مالی و دیه پرداخت گردید که شرح آزادی‌های به زودی در قالب عملکرد سه ماهه قید و آمار تفکیکی این آزادی‌ها در آن بسته ارائه خواهد شد.

وی افزود: رمضان امسال خیرین شهرستان‌های اصفهان با اهدای مبلغی معادل ۱۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بیشتر جذب مشارکت‌های مردمی را به خود اختصاص داده و در ادامه این فهرست مردم دیار کریمان با بذل کمکی معادل ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلون تومان و همچنین نیکوکاران خونگرم استان آذربایجان‌شرقی با اعطای کمکی بالغ بر ۷ میلیارد و ۷۷ میلیون تومان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

جولایی اعلام کرد: غیر از مشارکت پرشور افراد در جشن‌های گلریزان کشوری یا مراجعات حضوری جمعی از این عزیزان به بانک‌ها جهت واریز مبالغ خود به حساب ستاد دیه، جالب است تعداد ۲۸ هزار و ۵۵ ایرانی با وجود سقف محدود معین شده از سوی بانک مرکزی، در ماه رمضان از طریق سامانه‌های تلفن همراه «هف‌هشتاد»، «آپ»، «سکّه» و «ایوا» مبلغی معادل یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کرده‌اند.

کد خبر 4645381 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در جلسه هفته سلامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشکر از مدافعین سلامت و تببین و روشنگری اقدامات انجام شده اظهار کرد: جمعیت به عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی، بهداشتی و اقتصادی مطرح است به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید.

وی افزود: مقوله جمعیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی در هر کشور است که نیل به اهداف مهم ملی و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان امروز بدون توجه به این مؤلفه ممکن نیست.

امام جمعه مشگین شهر بحث بهداشت و دهان را یادآور شد و گفت: از اینکه مدافعان سلامت تلاش برای سلامت مردم می‌کنند مایه مباهات و مجاهدت به معنای واقعی است.

وی به احیای مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت، نقش ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام باوقاربا اشاره به برنامه ریزی سفیران سلامت در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده برای سالم زیستن، مدیریت ناخوشی‌های جزیی، مدیریت بیماری‌های مزمن و حاد روز به روز در حال افزایش است که با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی به ویژه خود مراقبتی فردی که تاکید بر جذب سفیران سلامت خانواده است.

کد خبر 6087756

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت