Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:17:30 GMT

امام جمعه رشت: روحانیون پاسخگوی شبهات دشمنان باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۶۱۵

امام جمعه رشت: روحانیون پاسخگوی شبهات دشمنان باشند

گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس، شورای معاونین و شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت تاسیس این سازمان به فرمان امام (ره) در یکم تیرماه سال ۱۳۶۰ اظهار کرد: تلاش های سازمان تبلیغات اسلامی پنهان، ناشناحته و گسترده است ضمن اینکه مورد توجه مسئولان واقع نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه تنها جایی که در نظام اسلامی سرمایه گذاری نمی شود و یا سرمایه گذاری در آن نادر بوده تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: صمیمانه قدردان تلاش های متولیان سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و فعالیت های انجام شده را درک می کنیم.
آیت الله فلاحتی خواستار وجود رابطی برای رسیدگی به امور روحانیون در مناطق مختلف گیلان شد و بیان کرد: توجه به روحانیون و خانواده آنان که در نقاط دور و نزدیک به تبلیغ دین خدا می پردازند، حائز اهمیت است.
وی بر فعالیت با اخلاص روحانیون و مبلغان تاکید کرد و گفت: خدای متعال به افراد صادق در کار کمک می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور مبلغان در روستاهای مناطق مختلف استان گفت: روحانیون با امواج توفنده دشمنان مواجه هستند و باید پاسخگوی این شبهات باشند.
آیت الله فلاحتی مطالعه مستمر را راهکار پاسخگویی روحانیون به شبهات عنوان کرد و یادآور شد: در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردیم ایشان بر مطالعه مستمر روحانیون اصرار داشتند.
وی با بیان اینکه کوتاه سخن گفتن در خطبه ها از توصیه های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رمز موفقیت یک طلبه در روزگار ما کوتاه سخن گفتن است.
امام جمعه رشت به ماجرای ضرب و شتم بانوی محجبه در خمام اشاره کرد و افزود: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر توجه به جوانان و نوجوانان بیان کرد: می خواهیم همه مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی های گیلان در کلاس های آموزش شرکت کنند تا شیوه های نوین تربیت اسلامی برای آنها بیان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور به تشکیل هیات های مذهبی در تمام شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: تعداد دوهزار و ۱۰۷ هیات مذهبی در گیلان شناسایی شده است.
حجت الاسلام سعید مهدوی از اجرای طرح حمایت از فعالیت های فرهنگی در سواحل گیلان خبر داد و بیان کرد: به زودی طرحی که مربوط به سواحل است در شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می شود تا بتوانیم با کمک مسئولان این وضعیت را مدیریت کنیم.

۷۲۹۶/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا


نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران در استانه روز ارتش گفت: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.


وی با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد، اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.


امام جمعه کاشان افزود: شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود واین از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • ایران با موشک باران اسرائیل باعث رسوایی این رژیم غاصب و هم پیمانانش شد
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟