Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه سال ۹۸ در محافل و مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (29 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان در سالن جلسه شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: جشن های دهه کرامت در سراسر کشور و بیش از 40 کشور اسلامی برگزار می شود و امسال نیز همچون سنوات قبل محور برنامه های فرهنگی دهه کرامت با مساجد استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: بیش از 700 برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه کرامت از 13 تا 23 تیرماه سال 98 در محافل و مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

 

این مقام مسئول، اذعان داشت: برگزاری «10 محفل، 10 بوستان» از برنامه های محوری در سطح عمومی جامعه با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی خواهد بود تا زمینه حضور عموم مردم با رعایت شئونات اسلامی در این جشن ها فراهم شود.

 

وی، اعلام کرد: ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» با حضور پرچم و خادمان آستان قدس رضوی همچون سال های قبل در مناطق مختلف استان حضور خواهند داشت.

 

سقاء، ادامه داد: اجرای جشنواره مردمی کرامت در 5 محور جشن کرامت، آذین بندی و محله آرایی، نذر شادی، ایستگاه های کریمانه و دختران آفتاب به مناسبت روز دختر خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار داشت: تبیین و ترویج فرهنگ، سیره و سبک زندگی رضوی از دیگر شاخصه های برنامه های جشن های دهه کرامت است که در برنامه های فرهنگی باید مورد تاکید قرار گیرد.

 

در پایان این جلسه از مدیران 4 دستگاه های برتر (اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، اداره کل پست استان، جمعیت هلال احمر استان و کانون فرهنگی هنری قدس) برگزاری جشن های دهه کرامت در سال گذشته که برنامه خودجوش و موثر داشتند، تجلیل شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اردبیل بیرجند کانون های مساجد دهه کرامت ایلام مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت جشن های دهه کرامت برنامه های دهه کرامت شورای بزرگداشت دهه کرامت جشن های دهه کرامت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان