Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، کار کردن در چنین تشکیلاتی را نخست خدمت به خود و توشه ای برای عاقبت به خیری دانست و بر حفظ ظرفیت موکب های اربعین هم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یوسف افضلی، معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، امروز(۲۹ خرداد)در گردهمایی مسئولین تابعه این معاونت در ستادهای استانی به میزبانی کرمان، با اشاره به جمع آوری نذورات از داخل کشور و هزینه آن در عتبات عالیات؛ آن را کاری حساس خواند و بر فرهنگ سازی در این راستا و فراهم شدن زمینه جذب مشارکت مردمی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی انتقال تجربیات میان استان های مختلف را مورد تأکید قرار داد و کار کردن در چنین تشکیلاتی را نخست خدمت به خود  و توشه ای برای عاقبت به خیری دانست و یکی از اولویت ها را بهبود روند جدب افزایش کمک ها و تقویت ستادهای استانی عنوان کرد.

 

 

 

افضلی به شناسایی آسیب های موجود در مباحث فرهنگی، بومی سازی روش های جذب و...هم اشاره کرد و ظرفیت موکب های وابسته به ستاد را مورد توجه قرار داد و  کمک به سیل زدگان را شاهد این مدعا دانست که بیش از ۷ میلیون پرس غذای گرم در میان سیل زدگان توزیع کردند.

 

 

وی با بیان اینکه این ظرفیت خوبی است که باید از آن استفاده و آن را نگه داریم و دنبال مردم برویم و با آنها همراه باشیم؛ استفاده از ظرفیت هایی چون خیرین، نمازهای جمعه و بسیج را مهم تلقی کرد و افزود: اعتمادسازی، تبلیغ و جذب مشارکت ها از برنامه های در دستور کار برای سال جاری است.

 

 

بر اساس گزارش شبستان این گردهمایی در عصر امروز با تشکیل کمیسیون های تخصصی ادامه دارد.

 

شرکت کنندگان ضمن بازدید از پروژه معراج-طرح ترفیع گنبد امام حسین علیه السلام- و توضیحات نیکویی، معاون فنی مهندسی ستادکرمان از نزدیک در جریان اجرای این پروژه مهم قرار گرفتند و اذعان دارند کگل سرسبد پروژه های عتبات نصیب کرمانی ها شده است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اردبیل بیرجند کانون های مساجد دهه کرامت ایلام مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت جشن های دهه کرامت ستادبازسازی عتبات عالیات طرح ترفیع گنبد امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان سمنان درباره میزان تحقق مصوبات دور اول سفر دولت مردمی به سمنان و جزییات مصوبات دور دوم، آمار مربوطه را ارائه کرد.

منصوری در ابتدا اظهار کرد که مصوبات سفر نخست دولت مردمی به استان سمنان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بود، اما با عنایت و دستورات ریاست محترم جمهور نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان به این استان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر محقق شد. همچنین؛ در دور دوم سفر به استان سمنان، ۱۴۵ مصوبه جدید با اعتبار حدود ۹ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم مصوبات دور اول که اجرایی شد را افتتاح واحد ۳ و ۴ نیروگاه گازی سمنان، افتتاح طرح‌های ملی مسکن، تکمیل خطوط انتقال آب به گرمسار، تکمیل سایت شماره ۲ پارک علم و فناوری استان معرفی کرد.

وی ادامه داد: اهم مصوبات دور سفر دولت مردمی به سمنان عبارتند از؛ تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد، احداث کارخانه‌های صنعتی، احداث راه‌های دسترسی و زیرساخت‌های انتقال خطوط برق به معادن، صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناوری، تخصیص تسهیلات برای اجرای ۹۰۰ طرح اشتغالزایی خرد اجتماع‌محور، تجهیز خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت