Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور طعنه گنبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مبلغ اختصاص یافته در اختیار بانک عامل قرار گرفته که امروز و فردا به حساب ۲۰۰ نفر دیگر از شهروندان سیل زده این شهر واریز می‌شود.

وی گفت: نمایندگان شرکت بیمه طرف قرارداد روز گذشته با حضور در شهرداری گنبدکاووس، چک مرحله دوم پرداخت خسارت به مبلغ سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را به شهرداری تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طعنه گنبدی اضافه کرد: ۸۰۰ پرونده شهروندان سیل زده گنبدی دارای نقص مدارک است که با تلاش ها و اطلاع رسانی های صورت گرفته فقط صاحبان ۲۰۰ پرونده به دفتر محل استقرار نمایندگان بیمه و شهرداری مراجعه و رفع نقص کردند که مبلغ برآورد خسارت به حساب آنان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: ۶۰۰ شهروند خسارت دیده باقی مانده نیز می بایست تا ۱۰ تیرماه امسال نسبت به رفع نواقص پرونده خود اقدام تا پس از برآورد خسارت توسط کارشناسنان، مبلغ آن در مرحله سوم به حساب آنان واریز شود.

شهردار گنبدکاووس ادامه داد: پس از بررسی پرونده های دارای نقص، در آخرین مرحله نیز به اعتراضات شهروندانی که به مبلغ خسارت واریز شده اعتراض دارند، رسیدگی خواهد شد.

طعنه گنبدی یادآورد شد: اوایل اردیبهشت امسال نیز یک فقره چک ۵۰ میلیارد ریالی از سوی شرکت بیمه طرف قرارداد به عنوان علی الحساب به شهرداری بابت جبران خسارت ۲۱۸۰ شهروند خسارت دیده از سیل روزهای آغازین امسال تحویل و به حساب شهروندان واریز شد.

وی افزود: در جریان بارش های روزهای پایانی سال ۹۷ این شهرستان که سبب طغیان دو رودخانه "چهل چای و گرگانرود" در دو قسمت جنوبی و شمالی گنبدکاووس شد، برخی مناطق شهری دچار آبگرفتگی و خسارت شدند.

طعنه گنبدی ادامه داد: این شهرداری پارسال و در قالب قراردادی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با شرکت بیمه گر، تعداد ۲۶ هزار واحد مسکونی و ۶ هزار واحد تجاری این شهر را تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال که ۱۰۰ میلیون ریال آن بابت خسارت ابنیه و ساختمان و ۶۰ میلیون ریال نیز بایت اسباب و اثاثیه منزل است، بیمه کرده بود.

شهر گنبدکاووس با ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است و در جریان سیل اخیر حدود ۲۵ درصد این شهر بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های چهل چای و گرگان رود، دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که خساراتی را به شهروندان و نیز تاسیسات شهری وارد کرد.

/‌۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یارانه مرحله ۱۵۸ ( فروردین ماه ) مربوط به دهک های اول تا سوم به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه قابل برداشت است.

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر به مبلغ ۴۰۰ هزارتومان واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه قابل برداشت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894689

دیگر خبرها

  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی وعشایری
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟