Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:28:14 GMT

آخرین سخنرانی محمد مرسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۸۴۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 پس از انقلاب مصر که منجر به استعفای حسنی مبارک دیکتاتور مصر در 22 بهمن 1389 شد. محمد مرسی از جریان اخوان المسلمین با اختلافی بسیار کم در انتخابات و با پیروزی بر ژنرال احمد شفیق، رئیس جمهور مصر شد اما دوران ریاست جمهوری او دیری نپایید. او در تاریخ دوازدهم تیر 1392 پس از ناآرامی‌های چندروزه و حالت بحرانی کشور مصر پس از کودتایی به دست ارتش برکنار شد و ژنرال عبدالفتاح سیسی از آن زمان قدرت را به دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسی در 27 خرداد 1398، به دنبال بی‌هوش‌شدن در دادگاه، مرد. بخشی از سخنان محمد مرسی قبل از خلع ید از قدرت را در تابناک مشاهده می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وقایع اتفاقیه تاریخ ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: جنگ تمام شده است/ حماس شکست نخورد و کنترل کامل بر نوار غزه دارد

«اسرائیل زیو» در گفت و گو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد: تناقض میان اهداف جنگ علیه نوار غزه با امکان تحقق این اهداف، همه تلاش های ارتش را بی اثر و کلید بازسازی دوباره خود را به حماس تقدیم کرده است.

وی افزود: هدف این جنگ، نابودی حماس بود ولی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر توان جایگزین کردن حکومت حماس در نوار غزه را ندارد.

زیو اظهارداشت: نتیجه این کار آن است که حماس خود را بازسازی می کند و بر نوار غزه کنترل می یابد و کمک ها را توزیع می کند و عملیات بازسازی نوار غزه آغاز می شود و این درحالی است که شهرک های صهیونیست نشین (اطراف نوار غزه) خالی و رها شده است.

این ژنرال صهیونیست بیان کرد: جنگ در نوار غزه بیش از سه ماه است که به پایان رسیده است و ارتش هدف مشخصی ندارد و به همین خاطر هم در این منطقه نماند و چهار تیپ را از آنجا خارج کرد زیرا عملیاتی ندارد و فقط تلفات می دهد.

زیو افزود: حماس نه تنها شکست نخورده است، بلکه بر نوار غزه کنترل کامل و نامحدود دارد.

وی بیان کرد: پس از خروج بیشتر یگان های ارتش اسرائیل، عملیات بازسازی در برخی مناطق نوار غزه با نظارت حماس آغاز شده است و ساکنان این منطقه درحال بازگشت به زندگی طبیعی خود هستند.

پیشتر برخی رسانه های صهیونیستی اعلام کرده بودند که رژیم اسرائیل به اهداف اعلام شده در نوار غزه دست نخواهد یافت و شکست سنگینی در این جنگ خورده است.

«حایم لونسون» خبرنگار و کارشناس سیاسی روزنامه «هاآرتص» در مقاله ای نوشت: ما شکست خوردیم، این نظر هر اسرائیلی است. دشواری اعتراف به این شکست، خلاصه حالت روحی و روانی هر اسرائیلی است. واقعیت این است که هیچ کدام از اهداف این جنگ محقق نشد، حماس نابود نشد، اسیران صهیونیست بازنگشتند و امنیت نیز برای شهرک نشین ها، بازنخواهد گشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید
  • فرهنگ برهنگی از مظاهر جاهلیت مدرن/ با سخنرانی، معضل حجاب رفع نمی‌شود 
  • ژنرال صهیونیست: جنگ تمام شده است/ حماس شکست نخورد و کنترل کامل بر نوار غزه دارد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • ژنرال بریک: شکست خوردیم/ باید پایان جنگ را اعلام کنیم
  • ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • روایت ارتشبد آمریکایی از جنگ متعارف با ایران
  • سلسله جلسات هفتگی درس اخلاق با سخنرانی آیت‌الله رجبی برگزار می شود