Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در اینستاگرام خبر از مرخص شدنش از بیمارستان داد. او در این ویدئو با تشکر از مسئولان و هوادارن، دوستان و خانواده خود از وزیر ورزش و جوانان به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین از سلطانی‌فر خواست تا بیشتر به فکر پیشکسوتان کشور باشد.

گفتنی است؛ علی پروین که متولد روز سوم مهرماه سال ۱۳۲۵ است، امروز شنبه برای بررسی وضعیت جسمانی خود در بیمارستان کسری تهران بستری شد و به دلیل فشار خونی، مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پیشتر در ویدئویی کوتاه که  محمد پروین فرزند اسطوره پرسپولیس، منتشر کرده بود، گفت: "پدرم مشکل قلبی ندارد. یک مقدار قندش بالا بوده و یک مقدار هم کم خونی داشته. ان شاءالله فردا مرخص می شود."   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فوتبال پرسپولیس تهران ورزشکاران در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

دانلود (15MB)

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم