Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استاندار با بيان اينکه عملکرد نيروي انتظامي در فينال جام حذفي شايسته تقدير است، گفت: عدم پيش‌بيني لازم توسط مسئولان ورزشگاه سبب بروز مشکلاتي در نحوه برگزاري اين مسابقه فوتبال شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، "غلامرضا شريعتي" در تشريح جزئيات اين خبر با بيان اينکه نيروي انتظامي در جريان مسابقه بين تيم هاي "پرسپوليس و داماش" در فينال جام حذفي عملکرد مناسبي داشت، گفت: اين مسابقه با توجه به مشکلاتي که داشت و تاخيري که در شروع آن بوجود آمد خوشبختانه به نحو مطلوبي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه اين حوادث در استان هاي ديگر بوجود آمده و باعث خساراتي به خودورها و اماکن ورزشي و حتي زخمي شدن تعدادي از تماشاچيان شده بود بحمدالله مسابقه فينال جام حذفي با درايت نيروي انتظامي و کمترين مشکل برگزار شد.
اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت مسابقه فينال جام حذفي با جديت وارد عمل شده بود، بيان داشت: طبق سنوات قبل در برگزاري مسابقات، ورزشگاه 2 ساعت قبل از بازي در اختيار ناجا قرار مي گرفت اما با توجه به ازدحام جمعيت تصميم مسئولان ورزشگاه بر اين شد که زودتر از ساعت مقرر و حضور کامل نيروي انتظامي در ورزشگاه درهاي ورودي باز شد و با هجوم تماشاگران تمامي سکوها و جايگاه اختصاص داده شده به طرفداران تيم داماش نيز اشغال شد که اين کار بدون حضور کامل کارکنان نيروي انتظامي‌ انجام شده که در اين صورت عملکرد ماموران انتظامي زير سئوال نمي‌رود.
استاندار خوزستان ادامه داد: مسئولان در تقسيم جايگاه تماشاگران مي بايست دقت مي کردند چرا که بهترين جاي ورزشگاه را براي طرفداران تيم داماش پيش‌بيني کردند در حالي که طرفداران تيم پرسپوليس هنگام ورود به ورزشگاه جايگاه طرفداران داماش را که هنوز در ورزشگاه حضور نداشتند، اشغال کردند و اين موضوع سبب بروز مشکلاتي در نحوه برگزاري اين مسابقه فوتبال شد.
شريعتي در ادامه اظهار داشت: نيروي انتظامي تلاش کرد که مشکل خاص پيش نيايد و در مجموع عملکرد آن را در مسابقه فينال جام حذفي قابل قبول مي دانم.
استاندار خوزستان در پايان خاطر نشان کرد: بنده در رابطه با به تاخير افتادن مسابقه فوتبال، از نزديک موضوعات را بررسي کردم و شرايط را طوري مهيا کرديم که بازي انجام شود البته فرمانده انتظامي خوزستان و مجموعه نيروي انتظامي نهايت همکاري و جديت لازم را داشتند تا اين مسابقه با کمترين مشکل و در نظم و امنيت کامل برگزار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملکرد انتظامي فينال جام حذفي شايسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در تک بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس روبروی کاونتری به میدان رفت و در ضربات پنالتی موفق شد این تیم را از سر راه بردارد و به دیدار فینال راه پیدا کند و حریف منچسترسیتی شود. 

شیاطین سرخ در حالی موفق شدند به بازی فینال برسند که در ابتدا با سه گل برابر این حریف نه چندان نامدار پیش بودند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و بازی به وقت اضافه کشیده شد و کمک داور ویدیویی بود که با مردود اعلام کردن گل کاونتری، آنها را از حذف نجات داد و این عملکرد انتقادها از تن‌هاخ را بیشتر از هر زمان دیگری افزایش داد. 

شیرر پس از پایان این بازی در گفتگو با گری لینه‌کر اظهار داشت: «من فکر می‌کنم آینده سرمربی منچستریونایتد از قبل مشخص شده است. حتی اگر آنها قهرمان جام حذفی هم شوند، کار او تمام شده است و باید این تیم را ترک کند. 

من فکر نمی‌کنم که این قهرمانی تاثیری در آینده او روی نیمکت یونایتد داشته باشد. شاید این ناراحت کننده و اشتباه باشد اما این احساس را دارد که این جام برای او کافی نخواهد بود. وقتی به بازیکنان و رفتارشان و نتایجی که گرفتند نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که تن‌هاخ رفتنی است.»

دیگر خبرها

  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان