Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) در بازدید از تمرین و خوابگاه محل اقامت بازیکنان تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج اظهار داشت : بسیار خوشحال وخرسندم از اینکه از جوانان ارزشی تیم مقاومت دیدن کردم. مدت‌ها بود منتظر فرصتی بودم که بازدیدی داشته باشم و از کسانی که این بازدید را فراهم کردند سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حقیقتا جوانان آینده‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت : بیانیه گام دوم انقلاب بار مهمی را بر دوش جوانان قرار داده است.

وی افزود : مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم ۳۵ بار از نام جوانان استفاده کردند واین نشان میدهد جوانان نقش ویژه‌ای دارند و ما باید زمینه را برای جوانان فراهم کنیم.

حجت الاسلام یوسفی یکی از بهترین عرصه‌ها برای حضور جوانان را عرصه ورزش عنوان کرد و خاطر نشان کرد : من خوشحالم در این مجموعه جوانانی را دیدم دیندار و متدین چراکه اعتقاد دارم اگر عکسی از سجده یک ورزشکار یا نماز خواندش منتشر شود تاثیری وصف ناپذیر روی سایر جوانان میگذارد.

در این بازدید آقای اسفندیاری مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز از فعالیت‌های ارائه شده در این باشگاه در عرصه‌های مختلف گزارشی ارائه کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

دریافت 35 MB کد خبر 6087429

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم