Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد پایان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در فروردین ماه امسال مبلغ ۷ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در قالب کمک به تامین سبدهای غذایی به حساب خانواده هایی که کودکان زیر پنج سال و دارای سوء تغذیه دارند، واریز شده است.

وی بیان داشت: خانواده ها می توانند از فروشگاه‌های معتبر که توسط کمیته امداد معرفی شده اقدام به خرید اقلامی شامل شیر و لبنیات، محصولات پروتئین، نان و غلات، میوه و سبزیجات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول یادآورشد: تامین نیازهای غذایی کودکان زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه در قالب طرح هم سفره اجرا می شود که خیران برای حمایت از این کودکان می توانند در قالب این طرح به یاری نیازمندان بشتابند.

پایان گفت: مردم هرمزگان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://hamsofreh.ir و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی این کودکان، کمیته امداد را در رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

وی با بیان اینکه فقر غذایی در کودکان نیازمند می تواند در آینده مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کند، اظهار داشت: برنامه این نهاد برای امنیت غذایی با رویکرد کمک به رفع سوءتغذیه کودکان با همکاری مرکز بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان به‌صورت گسترده‌ای در حال اجرا است تا بتوانیم به سلامت جسمی کودکان دچار سوء تغذیه کمک شود.

این مسوول ادامه داد: جامعه هدف این طرح جهت ارزیابی روند رشد کودکان تحت حمایت به صورت ماهیانه مورد سنجش مرکز بهداشت قرار می گیرد تا پس از مدت مشخص و رفع سوء تغذیه از این طرح خارج و کودکان جدید جایگزین شوند.

هم اکنون ۷۸ هزار و ۳۱۲ خانوار نیازمند هرمزگان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اهدای یک هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: این سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  320 میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت، گفت: کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می‌شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه اهداف این نهاد در زمینه ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار است، تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش از  398 میلیارد ریال است.  

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف زمینه کمک‌رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان در امر ازدواج، بتوانیم چنین فضایی را برای خانواده‌‌های تحت حمایت توسعه و فراهم کنیم.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی