Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@14:36:57 GMT

عرب با بادیگارد میان هواداران پرسپولیس رفت/عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۱۶۶

عرب با بادیگارد میان هواداران پرسپولیس رفت/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعتراض هواداران تیم پرسپولیس به جدایی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان و تجمع مقابل ساختمان این باشگاه وارد سومین روز خود شد.

هواداران تیم پرسپولیس امروز (چهارشنبه) هم مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و با شعارهایی خواستار کناره‌گیری ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع هواداران مقابل ساختمان پرسپولیس در حالی تکرار شد که تعداد طرفداران این تیم نسبت به روزهای قبل بیشتر بود و هر لحظه به تعداد افراد حاضر جلوی دفتر باشگاه افزوده می‌شود. در تجمع امروز، شعارها علیه محسن خلیلی و ایرج عرب ادامه داشت و طرفداران پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه را فردی ترسو می‌خواندند.

ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس پس از سه روز بالاخره به میان هواداران رفت. نکته جالب این بود که او با دو افسر پلیس در بین هواداران حاضر شد.

256 43

کد خبر 1271622

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور

به گزارش ورزش سه، در پی جدایی خمس از تراکتور و بازگشت او به اسپانیا، باشگاه تراکتور نزدیک به یک هفته است که در تدارک انتخاب سرمربی جدید خود به سر می‌برد. در این یک هفته مربیان مختلفی به تراکتور معرفی شده و نظرات متفاوتی پیرامون آنها در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

تراکتوری‌ها که روز جمعه مسابقه بسیار حساسی را مقابل نساجی برگزار کرده و مقابل این تیم پرانگیزه شکست خفیفی را پذیرفتند، در بازگشت به تبریز روز گذشته تمرینات خود را زیرنظر محمد نصرتی دنبال کردند. با این حال همه گوش به زنگ هستند تا سرمربی بعدی این باشگاه معرفی بشود.

تا روز گذشته صحبت از حضور یک مربی لیگ برتری (سرمربی سابق فولام) در تراکتور بود و امروز صحبت‌های جدیدی درباره احتمال حضور یک مربی ایرانی در این تیم مطرح شده است. همچنین قربان بردیف، سرمربی سابق تراکتوری‌ها که در فصل گذشته جای خود را به پاکو خمس داد نیز همچنین به عنوان یکی از گزینه‌ها پشت دست زنوزی است.

نکته مهم، ضیق وقت، فشردگی مسابقات و شرایط خاص منقطه خاورمیانه است که انتخاب سرمربی خارجی را کمی دشوارتر جلوه می‌دهد. بنابراین تراکتور که از همان ابتدا نیز به دنبال استخدام سرمربی ایرانی کارنامه‌دار و مشهور برای تیمش بود، مجددا تلاش‌هایی را برای احیای مذاکرات آغاز کرده است.

نکته مهم این است که زنوزی قصد دارد تیمش را به کسی بسپارد که کوچک‌ترین تردیدی درباره وی وجود نداشته باشد و این سرمربی باعث خوشحالی هواداران تراکتور و کاهش ناراحتی آنها از کسب نتایج غیرقابل قبول در یکی دو هفته گذشته بشود. البته از یاد نبریم که تراکتور سال جدید را با ادعای قهرمانی آغاز کرد اما در مسابقات مهم آنها مثل بازی با سپاهان و آلومینیوم، شرایط مطابق میل پیش نرفت و در بازی ذوب‌آهن نیز آنها بدجور غافلگیر شوند. شکست روز جمعه مقابل نساجی هم باخت به یک تیم بسیار باانگیزه بود که برای زندگی و بقا تلاش می‌کرد؛ درسی که خود تراکتور نیز باید آن را بیاموزد، اینکه یک تیم واحد و حمایت یکپارچه هواداران بدون ناامیدی چه تاثیری در کسب نتایج مثبت برای تیم دارد.

آنهایی که تراکتور را دوست دارند بابت دلخوری‌ هواداران به آنها حق می‌دهند اما فضا و جو تندی که در تبریز و هر سال پیرامون تراکتور وجود دارد، کار را به سمت تصمیم‌گیری‌های احساسی و ادامه همین روند خواهد برد، در حالی که تراکتوری‌ها نیازمند ثبات و قدرت در تصمیم‌گیری هستند.

حالا همه چشم‌ها به زنوزی است و انتخاب جدید او. او به دنبال مربی‌ای است که مثل سال گذشته حضورش در تراکتور جوی از امید و اعتماد را ایجاد کند؛ کاری که پاکو خمس فصل گذشته در تراکتور انجام داد و در نهایت نتوانست آن را به سرانجام برساند، اگرچه از او نیز به عنوان یک مربی مستقل، صاحب سبک و حرفه‌ای همواره یاد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور