Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:29:09 GMT

مرورگر فایرفاکس خود را همین حالا آپدیت کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۱۷۲

مرورگر فایرفاکس خود را همین حالا آپدیت کنید

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ به گفته تیم موزیلا هکرها در حال حاضر از این حفره امنیتی برای تحت کنترل درآوردن سیستم‌های آسیب‌پذیر استفاده می‌کنند. در همین راستا آژانس امنیت سایبری ایالات متحده آمریکا هم اخیرا به کاربران و سیستم ادمین‌ها توصیه کرده که پچ امنیتی موزیلا را جدی گرفته و برای در امان ماندن از هک دستورالعمل‌های صادر شده را انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساموئل گروس از تیم پروژه Zero گوگل گزارش داده که این باگ موقع دستکاری آبجکت‌های جاوا اسکریپت ظاهر می‌شود. در این صورت هکرها در صورتی که از نسخه قدیمی فایرفاکس استفاده کنید، می‌توانند کدهای مخرب را در وبسایت‌های مختلف جا داده تا وقتی به آن‌ها سر می‌زنید این کدها را وارد رایانه شما کنند.

با این حساب بهتر است برای مصون ماندن از این حملات آخرین نسخه فایرفاکس برای ویندوز، مک و لینوکس را همین حالا از وبسایت موزیلا دریافت کنید. در ادامه لینک‌ها را مشاهده می‌کنید:

Firefox 67.0.3 for Windows 64-bit Firefox 67.0.3 for Windows 32-bit Firefox 67.0.3 for macOS Firefox 67.0.3 for Linux 64-bit Firefox 67.0.3 for Linux 32-bit

گفتنی است که چندی پیش، فایرفاکس از ارائه نسخه پولی مرورگر خود در پاییز امسال خبر داد که وی پی ان داخلی و فضای ابری امن از جمله قابلیت‌های آن اعلام شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا رایانه گوگل ویندوز هکرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمعکی که محاورات را به متن تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی iFlytek یک سمعک جدید در بازار چین عرضه کرده است. این سمعک مجهز به قابلیت های برتر بازار مانند بهره صوتی ۶۵ دسی بل، تشخیص صحنه با هوش مصنوعی و کمک شنوایی زیرنویس است. سمعک مذکور با اتکا به فناوری مدل بزرگ شناختی StarFire و سیستم هوش تشخیص صحنه هوش مصنوعی ۲.۰ این شرکت ساخته شده است.

فناوری های مذکور سبب می شوند دستگاه به طور خودکار با محیط منطبق شود و سروصدای ناشی باد، ترافیک و محاوره افراد را کاهش می دهد. به عبارت دیگر نیازی نیست کاربران به طور دستی حالات کاهش سروصدای محیطی را تنظیم کنند.

نسخه سمعک مجهز به فناوری StarFire به طور خاص برای افرادی مناسب است که با وجود سروصدای محیطی به سختی می توانند بشنوند. این فناوری قابلیت زیرنویس را برای سمعک نیز فراهم می کند. به طور دقیق تر ویژگی مذکور از فناوری صوت به متن محاور استفاده می کند و محاورات را روی یک اپلیکیشن موبایل نشان می دهد. به این ترتیب کاربر اطلاعات مهم را از دست نمی دهد.

علاوه بر آنچه گفته شد اولویت اصلی سمعک iFlytek راحتی کاربر است. گجت مذکور به عنوان یک هدست بلوتوثی عمل می کند و کاربران می توانند از آن برای پاسخ دادن به تماس ها و شنیدن موسیقی استفاده کنند. عمر شارژ باتری دستگاه نیز برای ۱۴ ساعت استفاده مداوم و در کل با قاب شارژ ۵۰ ساعت است.

در کنار این موارد سمعک نوین از فناوری آنتی باکتریال یون نقره برای پاکسازی محصول استفاده می کند. به این ترتیب می‌توان به مدت طولانی و با نرخ آنتی باکتریال ۹۹.۹ درصد از آن استفاده کرد.

گجت با ۲ گزینه تک گوش و هر دو گوش عرضه شده است. قیمت نسخه تک گوش آن ۲۶۹۹یوان(حدود ۳۸۰ دلار) وبهای نسخه هر دوگوش آن ۳۹۹۹یوان( حدود ۵۶۳ دلار) اعلام شده است.

کد خبر 6085088 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • سمعکی که محاورات را به متن تبدیل می‌کند
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟