Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز اعتراض هواداران جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس باعث شد تا مدیرعامل این تیم بین آنها حضور یابد.

به گزارش مشرق، ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس که طی دو روز اخیر علیرغم حضور پررنگ هواداران معترض این تیم به واسطه جدایی برانکو ایوانکوویچ، پاسخگوی آنها نبود و در تلاش بود با بررسی شرایط به دنبال حل این بحران باشد، امروز با شدت گرفتن این اعتراضات در بین آنها حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج عرب که با اسکورت نیروی انتظامی در بین هواداران حضور یافته بود و عوامل انتظامی مانع از اعتراض تند به او می‌شدند، دقایقی با هواداران به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید:

تحرکات عجیب پیرامون دو پیشکسوت پرسپولیس

عرب که در صحبت‌های خود به دنبال تشریح شرایط و توضیح در خصوص اقدامات باشگاه بود، در ادامه با شعار اعتراضی هواداران مواجه شد و بار دیگر با اسکورت نیروی انتظامی راهی ساختمان باشگاه شد.

هواداران حاضر در محل ساختمان باشگاه که از صحبت‌های مدیرعامل این تیم به نتیجه دلخواه نرسیده بودند و خواهان پاسخگویی او درباره دلیل جدایی برانکو بودند، با شعار استعفای دسته جمعی باعث شدند تا او بار دیگر به ساختمان باشگاه بازگردد.

عرب در جمع هواداران معترض: نگرانی هواداران را درک می‌کنم / شواهد نشان می‌داد برانکو برمی‌گردد!

عرب در میان هواداران پرسپولیس گفت: ما نگرانی شما هواداران را درک می‌کنیم، ما هم هفته بسیار سختی را سپری کردیم‌. تصور ما این بود که آقای برانکو با ما خواهد ماند. تصور ما این بود که برانکو نامه‌ای برای زمان‌بندی دریافت مطالباتش نوشته است. شما هم اگر جای ما بودید تصور می‌کردید وقتی او زمانی برای دریافت مطالباتش اعلام کرده و فکر کردیم دو نامه قبلی ملغی اعلام شده و نامه سوم به عنوان نامه اصلی محسوب می‌شد و این به این معناست که تا ۲۸ خرداد به شما فرصت می‌دهم طلبی که دارم را بپردازید. این طلب به جای ۵۰۰ هزار یورویی بود که یک ماه قبل به برانکو دادیم. وقتی چنین نامه‌ای برای ما فرستاد این یعنی اینکه دو نامه قبلی ملغی شده و این نامه فصل‌الخطاب ما بود. قبل از رفتن او ما جلسه‌ای در هتل آزادی داشتیم و بعد از نامه سوم این رسمیت به وجود آمد که تا بیست و هشتم پول او را بپردازیم. او قبل از رفتن‌ لیست نقل و انتقالات را به ما داد و روی آن امضا کرد و ما روی این لیست کار کردیم‌.

وی در ادامه صحبت‌هایش برای هواداران پرسپولیس افزود: ما روی لیست نقل و انتقالات برانکو کار می‌کردیم‌. ما حتی مذاکراتی برای بازیکنی انجام می‌دادیم با او در ارتباط بودیم‌. همه این شواهد برای ما یقین به وجود آورد ‌که او به پرسپولیس برمی‌گردد. ما اداری هستیم و مستند صحبت می‌کنیم، نه بر اساس شایعات.‌ ما هم نامه‌ای برای برانکو زدیم و به او گفتیم که پولش را آماده کردیم‌، ‌ حتی یک روز زودتر از موعد برانکو این پول آماده شد. ما تلاش کردیم که این پول را آماده کنیم و حتی چند روز برای عید فطر تعطیل بود و ما با این وضعیت تلاش کردیم تا این پول تهیه شود. پولی در باشگاه نبود؛ چراکه اگر پول داشتیم زودتر از اینها مطالبات برانکو را می‌دادیم.‌ به ما گفته‌اند که اگر پول بود چرا قبلاً ندادید. ‌اما ما قبلاً از اعتبارات سال آینده چند حرکت انجام دادیم. من خودم را از نظر قانونی با مشکلاتی روبه‌رو کردم و یک روز می‌گویند ایرج عرب را گرفتند و آن موقع کسی نمی‌گوید که عرب چه کارهایی انجام داده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری اعتراض ایرج عرب پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هواداران را نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.
فراز کمالوند با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.
فردا باید سکو‌ها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.
وی گفت: کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.
امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.
قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در این نشست خبری شرکت نکرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران