Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری نشست سران اروپا برای بررسی گزینه‌های جانشینی «ژان کلود یونکر» در کمیسیون اروپا، تلاش حامیان نامزدهای احتمالی برای به کرسی نشاندن خواسته خود شدت گرفته است.
در همین رابطه خبرگزاری فرانسه گزارش داد که سوسیال دموکرات‌های پارلمان اروپا بار دیگر از نامزدی «فرانس تیمرمان» برای ریاست کمیسیون اروپا حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ایراتزه گارسیا پرز» رئیس فراکسیون سوسیال دموکرات‌ها در پارلمان اروپا از تیمرمان به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی یونکر نام برد و گفت تمام تلاش خود را برای جلب نظر دیگر فراکسیون‌های پارلمان در این زمینه به کار خواهد بست.
این در حالیست که احزاب محافظه کار سوسیال و دموکرات مسیحی اروپا از نامزدی «مانفرد وبر» آلمانی برای تصدی این پست حمایت می‌کنند.
با این حال مخالفت رئیس جمهوری فرانسه با نامزدی وبر، به خاطر بی تجربگی وی در امور اجرایی، امکان انتخاب وی به جانشینی یونکر را در ابهام قرار داده است.
تیمرمان ۵۷ ساله، سیاستمدار هلندی که اکنون نیز معاونت کمیسیون اروپا را برعهده دارد، هنگام اعلام نامزدی خود تاکید داشت که این انتخابات در وضعیتی بسیار حساس و در زمانی که قاره اروپا دچار جدی‌ترین بحران‌های دوران حیات خود است، برگزار می‌شود.

همچنین از «مارگرت وستاگر» سیاستمدار لیبرال دانمارکی که پیشتر به عنوان کمیسر اتحادیه اروپا در امور رقابت‌های بازرگانی فعالیت کرده است به عنوان دیگر نامزد جدی احراز این سمت نام برده می‌شود.
سران اتحادیه اروپا قرار است در نشست روز پنجشنبه (۳۰ خرداد) خود در مورد مسائل مهم اتحادیه اروپا از جمله انتخاب افراد جدید برای سمت‌های کلیدی این اتحادیه و نیز آخرین تحولات بین المللی از جمله بحران در خاورمیانه به رایزنی بپردازند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی گفت: کشورهای اروپایی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی انجام ندادند صحبت از اقدام تحریمی علیه دولتی می کنند که جز در چارچوب قوانین بین المللی و برای ایجاد بازدارندگی در برابر یک رژیم متجاوز انجام نداده است. اگر اتحادیه اروپا چنین اقدامی انجام دهند یک اقدام غیرقانونی و در تاریخ اتحادیه اروپا به عنوان یک اقدام شرم آور به ثبت خواهد رسید.

اگر کشوری واقعا پایبند چنین تحریم هایی از سوی آمریکا یا اتحادیه اروپا می کند در تاریخ یک شرمندگی به نام خود به ثبت خواهد رساند.

کد خبر 846344 برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه تحریم رژيم صهيونيستى سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا