Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دستور توقيف اکران فيلم سينمايي "ما همه باهم هستيم"  به لحاظ تبعات اجتماعي در سراسر سينماهاي استان کرمان صادر گرديد .
به گزارش خبرگزاري آريا، دادخدا سالاري در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: پس از رصد فضاي مجازي توسط معاونت رصد فضاي مجازي و معاونت حقوق عامه دادسراي مرکز کرمان و با توجه به واکنش هاي اجتماعي در بين اهالي مردم شريف استان کرمان در خصوص بازيگري از بازيگران اين فيلم که در نقش فروشنده موادمخدر با لهجه مردم شريف استان کرمان ايفاي نقش مي نموده و موجب اعتراضات شديد مردمي ظرف يوم جاري گرديده دستور توقيف اکران اين فيلم در سطح استان کرمان به اقدامات پيشگيرانه صادر و اقدامات مقتضي در خصوص پيگيري موضوع صادر گرديده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاري افزود: با عنايت  به نقش پررنگ استان کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر که خاکريز مقدم مبارزه با باندهاي مواد مخدر وارداتي است عليرغم فشار مضاعف قاچاقچيان مواد مخدر که عمدتا غير بومي استان کرمان مي باشند اين استان به عنوان سنگري در جهت عدم توزيع مواد مخدر در داخل کشور عمل نموده است و شايسته نيست اين چنين مورد بي مهري قرار گيرد .
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان کرمان در پايان افزود:در اين رابطه پرونده‌اي من باب حقوق عمومي در دادسراي عمومي و انقلاب کرمان تشکيل و با افرادي که موجب جريحه دار شدن احساسات و عواطف مردم شريف استان کرمان را فراهم نمودند برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقف اکران ماهمه باهم هستيم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دادستان عمومی و انقلاب فسا گفت: ماموران پلیس مواد مخدر فسا در جاده داراب به شیراز به یک خودروی سواری پژو مشکوک و آن را پس از مسافتی تعقیب و گریز متوقف و حدود ۱۹۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را  از آن کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد