Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:17:25 GMT

آماده‌باش وزارت ورزش به فدراسیون کشتی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۳۵۱

آماده‌باش وزارت ورزش به فدراسیون کشتی

دبیر فدراسیون کشتی می‌گوید، معاون وزیر ورزش به او اعلام کرده در دهه اول تیرماه آماده برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی باشند.

محمد اسد مسجدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: تا این لحظه اسامی نهایی افراد تأیید صلاحیت شده به صورت مکتوب به وزارت ورزش اعلام نشده و به محض اعلام این موضوع از سوی مراجع ذی‌صلاح، مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون کشتی درباره زمان قطعی برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهم بین‌المللی گفت: محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به بنده اعلام کرد برای ده روز اول تیرماه آماده برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی باشید.

وی افزود: ما نیز منتظر اعلام افراد تأیید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات هستیم تا بلافاصله شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم.

مسجدی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تأیید و یا رد برخی از کاندیداها نیز گفت: به هیچ وجه در جریان این موضوعات نیستم. این‌ها مواردی است که در فقط در فضای مجازی مطرح شده و تا لحظه‌ای که اسامی به صورت رسمی اعلام نشوند نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا