Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:39:23 GMT

ادامه عقبگرد نرخ دلار و سکه

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۴۵۱

ادامه عقبگرد نرخ دلار و سکه

روند نزولی قیمت دلار و ارزهای عمده امروز نیز تداوم یافت و به حرکت خود به سوی کانال ۱۲ هزار تومانی ادامه داد. کاهش تنش سیاسی و سیاست های بانک مرکزی از مهمترین عوامل کاهش بهای دلار به شمار می رود.

بر این اساس، نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به ۱۳ هزار تومان و فروش ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرافی‌ها هر یورو را نیز ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری و ۱۵ هزار تومان به فروش رساندند.

میانگین بهای هر یورو در روز کاری گذشته در سامانه سنا ۱۵ هزار و ۳۰ تومان و هر دلار ۱۳ هزار و ۲۱۲ تومان بود.

همچنین حواله فروش در سامانه نیما برای هر یورو ۱۲ هزار و ۴۷۶ تومان و دلار ۱۱ هزار و ۸۷۰ تومان به فروش رسید.

کاهش نرخ طلا و سکه

هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران نیز امروز با افت بیش از ۲۰ هزار تومانی به بهای چهار میلیون و ۶۰۵ هزار تومان فروخته شد.

همچنین هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

نیم سکه نیز دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان فروخته شد.

علاوه براین در بازار آزاد تهران هر گرم طلای خام ۱۸ عیار، ۴۲۴ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۸۳۸ هزار تومان به فروش رسید.

نرخ هر اونس جهانی طلا در بازارهای جهانی نیز به یک هزار و ۳۴۳ دلار رسید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی نشان از این داشت، این زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هستند، ضمن مراجعه به استان‌های شرقی کشور مبادرت به تهیه مواد مخدر و انتقال آن به شهر تهران کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران، هر ۲ متهم در یک عملیات پلیسی، دستگیر و در بازرسی از این محل ۱۱۷ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6062849

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد