Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار رئیس سازمان حمل و نقل و راهداری کشور و معاون وزیر راه با استاندار سمنان در دفتر استاندار ضمن بیان اینکه تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر از محورهای استان به ثبت رسیده که نشان از حجم بالای ترافیک در این کریدور شرق-غرب کشور است، بیان کرد: محورهای ارتباطی استان برای خدمت‌رسانی به مردم باید بهبود یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تکمیل آزادراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان در اولویت مسئولان قرار دارد، ابراز کرد: این مسیر می تواند تردد زائران رضوی را سهولت ببخشد که خوشبختانه اجرای آن هم اکنون در استان با پیشرفت خوبی روبرو است.

عضو خانه ملت خواستار تسریع در روند تکمیل محور فیروزکوه-سمنان و ساخت راه سمنان-معلمان-جندق شد و تاکید کرد: این دو مسیر می تواند کریدور شمال جنوب کشور را به کریدور حرم تا حرم متصل سازد.

همتی با بیان اینکه جاده شهمیرزاد-کیاسر-ساری به عنوان جاده گردشگری نیازمند زیرساخت‌های بهتری است، تاکید کرد: امیدواریم این جاده نیز بتواند ارتقا یابد تا شاهد افزایش تردد مسافران و گردشگران باشیم.

وی افزود: عملیات ساخت جاده دوآب-شهمیرزاد-مهدیشهر-سمنان در قالب طرح آزادراه در آمایش سرزمین به تصویب رسیده است.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: ساختار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان نیازمند به روز رسانی است از سوی دیگر ما معتقد هستیم که به دلیل مشکلاتی که از قبل در اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود داشت، در جذب اعتبارهای این بخش تأخیر وجود دارد که در نشست‌های مختلف برای رفع این مشکل تلاش می‌شود.

همتی گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر با همکاری وزارت راه و شهرسازی و پیگیری مسئولان استانی ساختار جدید به همراه نیروی انسانی در این اداره کل‌ها ساماندهی و تکمیل شود.

کد خبر 4645462

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان وزارت راه و شهرسازی احمد همتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران، شمال و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه، مسیر (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها درحال حاضر روان گزارش شده است

در ضمن این محور‌ها فاقد مداخلات جوی است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز، آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند