Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید زرین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت این خط کشتیرانی به صورت هر دو هفته یکبار پیش بینی شده که انتظار است با طی فرایندهای باقیمانده در آینده نزدیک راه اندازی و فعالیت آن محقق شود.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی و تأمین سوخت از جمله مسائل باقیمانده برای فعال شدن این خط کشتیرانی است که با تدابیر پیش بینی شده بزودی این موانع نیز برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرین فر ادامه داد: کشتی پیش بینی شده برای مسیر باری و مسافربری است که با توجه به مبادلات تجاری گسترده بوشهر و قطر تحقق این مهم می‌تواند در کاهش هزینه حمل و نقل مؤثر واقع می‌شود.

وی گفت: با توجه به هزینه زیاد پروازها ساکنان سایر استان‌ها از جمله تجار و بازرگانان نیز می‌توانند برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل از مزایای خط کشتیرانی بوشهر- قطر برخوردار شوند.

زرین فر اظهار داشت: نیازسنجی امکانات مورد نیاز این کشتی پس از ورود به بوشهر انجام شده و مشکل قابل توجهی برای فعالیت آن وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به سابقه دیرینه بوشهر در مبادله تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس خط کشتیرانی یاد شده می‌تواند گام مهمی در این راستا باشد.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر قطر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • فرهنگ و آداب و رسوم هورامان شایسته معرفی به جهان است
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود