Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:12:46 GMT

تغییر ساعت کاری ادارات از اول تیر تا پایان مرداد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۸۷۸

تغییر ساعت کاری ادارات از اول تیر تا پایان مرداد

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت کاری ادارات استان از ابتدای تیر تا پایان مرداد امسال در راستای مدیریت مصرف برق تغییر می‌یابد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه که خطاب به تمامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، بانک‌ها و تمامی نهادهای عمومی غیردولتی استان صادر شده، آمده است: در راستای مدیریت مصرف برق و با موافقت استاندار آذربایجان شرقی با درخواست مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و توزیع نیروی برق، ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه اول تیر تا پایان مرداد ماه سال جاری تغییر می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بر اساس این اطلاعیه، ساعت کاری ادارات استان از روز اول تیر، یک ساعت زودتر آغاز شده و یک ساعت زودتر به پایان می‌رسد؛ فعالیت تمامی مراکز خدمات‌رسان، امدادی و درمانی با تأکید بر مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق، طبق روال عادی انجام خواهد شد.
 
در این اطلاعیه تأکید شده است: ادارات و سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق، نسبت به خاموش کردن سیستم‌های روشنایی و سرمایشی خود در پایان وقت اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی برق روشنایی ساعت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز گیلان قطعی گاز در برخی مناطق رشت و خمام در راستای توسعه شبکه گازرسانی انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: برای تعمیر خطوط گاز رسانی و ایجاد پایداری در شبکه توزیع، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.

و همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ الی ۲۰ شامگاه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از صبوری مصرف کنندگان گاز طبیعی آمده است: لازم است مشترکان در این مدت از دست کاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

گاز مشترکان این مناطق بلافاصله پس از اتمام تعمیرات وصل می‌شود و همچنین مشترکین محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6085878

دیگر خبرها

  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان