Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فیلم «ما همه با هم هستیم» ضمن اظهار تعجب از مصاحبه مجدد دادستان کرمان مبنی بر پیگیری توقیف سراسری این فیلم عنوان کرد: از مردم استان کرمان بابت عدم اکران این فیلم در این استان عذرخواهی می‌کنیم و محتوای فیلم حاوی هیچگونه توهین به اقوام ایرانی نیست.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در پی مصاحبه مجدد دادستان کرمان مبنی بر پیگیری توقیف سراسری «ما همه با هم هستیم»، پس از توقیف آن در کرمان و تشکیل پرونده قضایی برای تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم که با مجوز وزارت ارشاد ساخته و اکران شده، روابط عمومی «ما همه با هم هستیم» جوابیه‌ای را در اختیار رسانه‌ها قرار داد:

«روابط عمومی فیلم «ما همه با هم هستیم» ضمن ابراز تأسف از اقدام قضایی دادستان محترم استان کرمان و حواشی پیش آمده، از مردم استان کرمان بابت عدم اکران این فیلم در این استان عذرخواهی می‌کند و محتوای فیلم را حاوی هیچگونه توهین به اقوام ایرانی نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین روابط عمومی فیلم ضمن دعوت مسئولین استانی به سعه صدر بیشتر تصریح کرد: حضور شخصیت‌های منفی و مثبت واقعی جامعه در قالب‌های داستانی یک ضرورت دراماتیک است. ضمن آن که دامن زدن به حساسیت‌های قومی در مواجهه با آثار و فیلم‌ها را حرکتی ضدفرهنگی و مخرب می‌دانیم. لازم به تأکید است که با اشاعه بیشتر این حساسیت‌ها، به تدریج شخصیت‌های منفی یا مسئله‌دار فیلم‌ها و سریال‌ها فقط می‌توانند هویت تهرانی داشته باشند!
روابط عمومی «ما همه با هم هستیم» در پایان، با ابراز تعجب از مصاحبه جدید دادستان کرمان مبنی بر تشکیل پرونده قضایی برای تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم نویسندگان فیلمنامه و برخی بازیگران فیلم کرمانی هستند و ما همه با هم ایرانی هستیم!»

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توقیف اکران ما همه با هم هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899537

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان