Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طرح "آینده سازان ورزش در محلات کم برخوردار" با هدف نهادینه کردن ورزش شهروندی در محلات پایتخت، اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این سازمان با اجرای طرحی جدید موسوم به "آینده سازان ورزش در محلات کم برخوردار" گامی دیگر در راستای تحقق سیاست‌های کلان شهرداری در عرصه‌ی ورزش شهروندی و همگانی بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، طرح آینده سازان ورزشی با تدوین گام‌های اجرایی همچون تشکیل تیم قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به منظور حضور در محلات و برگزاری رقابت‌های دوستانه، زمینه‌ی جذب و جلب مشارکت شهروندان در عرصه ورزش را فراهم خواهد کرد.

در این طرح همچنین تعامل با دستگاه‌های اجرایی همچون آموزش و پرورش، بهزیستی و ... در دستور کار قرار گرفته است.

بر این اساس، می‌توان امیدوار بود در آینده‌ای نزدیک و با شکل گیری فصل تازه‌ای در تعاملات میان سازمان ورزش شهرداری تهران و دستگاه‌های اجرایی، شاهد گسترش روزافزون ورزش همگانی در میان اقشار مختلف و نهادینه کردن فرهنگ ورزش شهروندی بین شهروندان پایتخت نشین باشیم.

گفتنی است اجرای این طرح از اوایل تیرماه سال جاری در منطقه ۲۰ شهرداری کلید می‌خورد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران میزان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران

همشهری آنلاین - مهدی اسماعیل پور: علاوه بر سوله‌های ورزشی الزهرا، شهرداری تهران به دنبال توسعه و گسترش مجموعه‌های ورزشی ویژه زنان است و در گام نخست ۵ مجموعه جدید ورزشی ویژه زنان به زودی در شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۱۶ مجموعه

در همین رابطه نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان خبر داد و گفت: « این ۵ مجموعه تا پایان اردیبهشت ماه در شهر تهران افتتاح می‌شود.»

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که پیش از این در اختیار پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است تا پس از تکمیل و بهره برداری به ورزش زنان تهرانی اختصاص داده شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۲۰ مجموعه

عبادتی در ادامه از اضافه شدن چند مجموعه ورزشی دیگر به ورزش زنان در آینده خبر داد و افزود: «برنامه ریزی و هدف گذاری اصلی این است که تعداد مجموعه‌های ورزشی اختصاصی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند. همان طور که اشاره شد درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد. در همین رابطه چند مجموعه ورزشی دیگر شناسایی شده و درحال پیگیری کارهای مربوط به بازپس گیری آنها از پیمانکاران هستیم که پس از نهایی و قطعی شدن کار، آنها نیز در زمان خودش اطلاع رسانی خواهد شد.»

توسعه ورزش زنان در سال ۱۴۰۳

مرجان میرزایی قاضی، معاون ورزش زنان سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در خصوص افزایش مجموعه های ورزشی ویژه زنان، با استقبال از این موضوع گفت: «با افزایش این مجموعه‌های ورزشی قطعا شاهد افزایش تعداد زنان ورزشکار در شهر تهران خواهیم بود. از طرف دیگر وجود مادر و زن ورزشکار در یک خانواده باعث می شود تا تمام اعضای خانواده تشویق و ترغیب به ورزش و فعالیت های ورزشی شوند. در رویدادهای ورزشی هم رشته‌های ورزشی به شکل انتخاب و طراحی شده اند که تمام زنان از نو نهال تا سالمند بتوانند در آن مشارکت کنند.»

میرزایی در ادامه افزود: «یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۳ برای توسعه ورزش زنان افزایش ایستگاه‌های ورزش مخصوص آنها و توسعه ایستگاه‌های ورزشی عصرگاهی است تا با توجه به رایگان بودن این موضوع، زنان شاغل هم بتوانند از این فرصت استفاده کنند. درحال حاضر تعداد ایستگاه های ورزشی زنان شهر تهران ۵۷۰ ایستگاه است که امسال به ۶۳۰ ایستگاه افزایش پیدا می کند. ایستگاه های عصرگاهی ۶۵ تا ۶ عصر، یا ۶ تا ۷ عصر است.»

کد خبر 846782 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران ورزش زنان تهران ورزش پایتخت ورزش همگانی زنان

دیگر خبرها

  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم