Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@16:09:17 GMT

پیروزی تیم ملی هندبال ساحلی مقابل پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۹۷۱

پیروزی تیم ملی هندبال ساحلی مقابل پاکستان

تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران با برد برابر تیم پاکستان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش ایمنا، هفتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از ابتدای هفته جاری در شهر وی‌های چین آغاز شد. تیم هندبال مردان ایران در گروه دوم با تیم‌های عمان، تایلند، ژاپن، پاکستان و عربستان هم گروه است و امروز چهارشنبه ۲۹ خردادماه در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم مدعی پاکستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساحلی بازان ایران در پایان این بازی با نتیجه دو بر صفر تیم پاکستان را شکست دادند. هندبالیست های کشورمان نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ پیروز شدند و در نیمه دوم با اختلاف ۱۷ بر ۱۰ بر تیم پاکستان غلبه کردند.

شاگردان افتخاری پیش از این موفق به شکست سه تیم تایلند، ژاپن و عربستان شده بودند و با احتساب این برد ضمن کسب عنوان صدرنشینی گروه، جواز حضور در جمع چهار تیم و مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

تیم هندبال ساحلی ایران و پاکستان در برگزاری تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا چهار بار روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند که در هر چهار دیدار ایران بازنده این دیدار بود. بازی امروز این دو تیم پنجمین رویارویی دو تیم در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا بود.

تیم ایران فردا پنجشنبه ۳۰ خردادماه در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم عمان خواهد رفت.

سه تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا در سال ۲۰۲۰ را کسب می‌کنند. همچنین تیم اول این رویداد راهی بازی‌های ساحلی جهان خواهد شد. سال گذشته تیم ایران در این دیدارها سوم شد و در مسابقات جهانی روسیه هم عنوان هشتم را کسب کرد تا بهترین تیم آسیا لقب بگیرد.

منبع: مهر

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ساحلی فدراسیون هندبال مسابقات هندبال ساحلی آسیا هندبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

هادی ساروی ملی‌پوش کشتی فرنگی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه کرد که ۹ بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!