Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@15:21:36 GMT

افزایش 2.5 برابری جمعیت تاجیکستان تا سال 2100

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۹۹۷

سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد جمعیت تاجیکستان تا سال 2100 میلادی 2.5 برابر افزایش و به بیش از 25 میلیون نفر خواهد رسید.به گزارش بلاغ،در دوشنبه، در گزارش بخش اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل اعلام شده جمعیت تاجیکستان تا پایان سال 2100 میلادی به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بنابر پیش‌بینی سازمان ملل جمعیت تاجیکستان به طور متوسط تا پایان قرن بیست و یک 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 برابر افزایش یافته و از مرز 25 میلیون نفر عبور خواهد کرد.

به این ترتیب، جمعیت تاجیکستان تا سال 2030 میلادی حدود 12 میلیون نفر و تا سال 2040 میلادی 14 میلیون نفر را تشکیل خواهد داد.

بر اساس ادعای کارشناسان بخش جمعیت شناسی سازمان ملل، رشد حداقل جمعیت تاجیکستان تا 80 سال دیگر می‌تواند 15 میلیون و حداکثر 45 میلیون نفر را تشکیل دهد.

این شاخص بر اساس «قضیه بیز» روشی برای دسته بندی پدیده‌ها بر پایه احتمال وقوع یا عدم وقوع یک پدیده تهیه شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل

رضوان باقلاچی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، گفت: برنامه‌های فرهنگی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۴ برابر افزایش یافت که این مهم با وجود به محدودیت‌های اعتباری محقق شده است.

او با بیان اینکه، لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیگیری موضوعات و برنامه‌های فرهنگی اقدام کنند، افزود: در سال گذشته ۷۸ درصد از مصوبات کارگروه فرهنگی اجرایی شده و باقی مصوبات به‌دلیل محدودیت اعتباری محقق نشده است.

گفتنی است، در این نشست همزمان با هفته ملی سلامت، کارشناس دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از وضعیت سلامت و مرگ‌ومیر و بررسی علل مرگ‌ومیر ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • افزایش ۵ برابری صادرات شرکت‌های دانش بنیان در ۳ سال