Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:50:25 GMT

رضا قوچان‌نژاد: شرایطم در آپوئل ناامیدکننده بود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۰۰۸

رضا قوچان‌نژاد: شرایطم در آپوئل ناامیدکننده بود

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم آپوئل قبرس از تصمیم خود برای بازگشت به فوتبال هلند خبر داد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت Voetbalprimeur هلند، رضا قوچان‌نژاد گفت: یک هفته پیش از آمدنم به قبرس تیم آپوئل در بازی‌های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و پس از این رقابت‌ها چندین ماه متلاطم را پشت سر گذاشت و دست به تغییر 3 مربی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این شرایط برای من و باشگاه ناامید کننده بود. در وقفه زمستانی لیگ قبرس تی اف سی سیدنی استرالیا برای جذب من تمایل نشان داد و این انتقال برای من می‌توانست یک شروع خوب باشد. نمی‌خواستم این پیشنهاد را رد کنم.  

مهاجم تیم آپوئل افزود: آماده‌سازی تیم آپوئل به دلیل بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا زودتر آغاز می‌شود و بدین‌خاطر مجبورم این هفته به قبرس بروم. ابتدا باید با باشگاه آپوئل درباره آینده‌ام صحبت کنم. طی سال‌های اخیر زیاد سفر کردم و شاید بخواهم جای نزدیکی یا در یک تیم خوب اردویژه بازی کنم، البته هنوز چنین تیمی نیست و من یک سال دیگر با آپوئل قرارداد دارم.

رضا قوچان نژاد اف سی سیدنی استرالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رضا قوچان نژاد اف سی سیدنی استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی۱۴۰هزارمترمکعب اب طرح های ابخیزداری شهرستان قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره منابع طبیعی وابخیزداری شهرستان قوچان گفت: بارش ۴۰ میلی متری باران در ۲۴و ۲۵ فروردین ماه سالجاری سازه‌های آبخیزداری سطح شهرستان ضمن کنترل سیل ورسوب، آبگیری شد.

زمانی مقدم افزود: اجرای طرح های آبخیزداری باعث نفوذ آب وتغذیه سفره‌های زیر زمینی، کاهش بلایای طبیعی وکنترل سیل و رسوبات همچنین رونق اقتصادی وگردشگری درسطح روستا‌ها ونهایتامنجربه کاهش مهاجرت به شهر‌ها می‌شود.

وی گفت: امسال در بارندگی‌های اخیر بند‌های خاکی وسنگ وملاتی به حجم ۱۴۰ هزار مترمکعب آبگیری شد که این موضوع باعث خوشحالی آبخیزنشنیان برای پایداری وتغذیه سفره‌های آب زیر زمینی قنوات پایین دست طرح ها شد.

رییس اداره منابع طبیعی وابخیزداری شهرستان قوچان ابراز امیدواری کرد، با تخصیص اعتبارات ومشارکت مردم در سالجاری شاهد اجرای طرح های بیشترآبخیزداری درسطح شهرستان باشیم.

مساحت شهرستان قوچان  دارای ۳۸۴ هزار هکتاراست که ۲۵۰ هزار هکتار ان را اراضی ملی وحوزه‌های آبخیز تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • ذخیره سازی۱۴۰هزارمترمکعب اب طرح های ابخیزداری شهرستان قوچان
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش
  • محمود عباس: وتوی آمریکا علیه فلسطین «ناامیدکننده» و «شرم‌آور» است