Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:19:18 GMT

هفت قانون طلایی برای انتشار رپورتاژ آگهی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۰۸۱

هفت قانون طلایی برای انتشار رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی در دنیای کسب و کارهای اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، از آنجایی که در رپورتاژ آگهی تبلیغات به صورت غیرمستقیم انجام می‌شود، این روش تأثیر بسیار بالایی در جذب مشتری و فروش محصول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که، مخاطبان در زمان مشاهده مطالبی که قصد خودنمایی و تعریف مستقیم از محصول را ندارد، بیشتر به آن اعتماد می‌کنند و زمان بیشتری را صرف مطالعه آن می‌کنند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

اما پیش از هر چیز باید بدانید که نگارش رپورتاژ آگهی اصول و قوانینی دارد که کارشناسان برندینگ، تولید محتوا، سئو و طراحی سایت به خوبی از آنها با خبرند و در این مطلب شما را با کلیدی‌ترین نکات در این خصوص راهنمایی می‌کنند.

از مطالب دست اول استفاده کنید

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در تهیه رپرتاژ آگهی مد نظر قرار دهید این است که از مطالب سایت‌های دیگر به هیچ عنوان در مطلب‌تان کپی و استفاده نکنید. این کار به اعتبار شما هم نزد گوگل و هم نزد مردم آسیب می‌زند. بهتر است برای تولید رپورتاژ آگهی خود یک برنامه داشته باشید و از یک نویسنده و مشاوره سئو برای این کار استفاده کنید.

مطلب را به یک کاتالوگ تبدیل نکنید

دومین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که رپرتاژ آگهی‌تان را تبدیل به یک کاتالوگ تبلیغاتی نکنید. رپرتاژ آگهی‌ها معمولاً در سایت‌های خبری منتشر می‌شوند پس سعی کنید متن را مناسب با سلیقه مخاطبان این سایت‌ها بنویسید. این یعنی متن رپرتاژ شما باید شبیه به یک متن خبری اثرگذار باشد، در غیر این صورت تضمینی برای این موضوع نیست که کاربر تا انتها مقاله شما را بخواند.

تیتر مطلب را جذاب انتخاب کنید

سعی کنید یک عنوان خبری و جذاب برای محتوای خود انتخاب کنید تا بتوانید کاربران را به کلیک کردن تشویق نمائید. همچنین سعی کنید خود یا نویسنده‌ای که برای این کار استخدام می‌کنید، در ابتدای مقاله مقدمه‌ای درباره صنعتی که در آن فعالیت دارید بنویسید تا خواننده جذب مقاله شود و سپس می‌توانید خدمات و محصولاتتان را به صورت خبری معرفی کنید.

در معرفی محصول و خدمات اغراق نکنید

یکی دیگر از نکات طلایی رپرتاژ آگهی صداقت در معرفی محصول است. سعی کنید خدمات و محصولات خود را صادقانه معرفی کنید و شرایطی را به وجود بیاورید که کاربر نسبت به فعالیت‌های شما کنجکاو شود.

حواستان به سئو باشد

سعی کنید در متن خبر از کلمات کلیدی سئو به تعداد مناسب استفاده کنید. کلمات کلیدی که انتخاب می‌کنید، باید با موضوع سایت شما مرتبط باشند. سعی کنید یک واژه را به صفحه اصلی سایت و دو کلمه را به صفحات مرتبط با آنها در سایت خود لینک دهید.

عکس را فراموش نکنید

سعی کنید از عکس‌های مرتبط با موضوع رپرتاژ آگهی استفاده کنید. در این عکس‌ها بهتر است نام و لوگوی برندتان نیز قرار بگیرد تا مخاطبان اگر از بخش تصاویر گوگل کلیدواژه مد نظر را سرچ کردند نیز با عکس و در نتیجه نام و لوگوی برند شما روبه رو شوند.

برای انتشار به سایت‌های معتبر مراجعه کنید

برای انتشار رپورتاژ آگهی سراغ وبسایت‌هایی بروید که اعضای بالایی دارند و مخاطبان بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. معمولاً سایت‌های خبری معتبر دارای چنین ویژگی‌هایی هستند. البته به جز سایت‌های خبری می‌توانید رپرتاژ آگهی خود را در سایت‌های دیگری هم منتشر کنید اما به یاد داشته باشید کاربران رسانه‌های خبری با سایت‌های مربوط به آموزش‌های رایانه و یا سایت‌های سبک زندگی متفاوت هستند. به طور کلی در انتخاب سایت اولین چیزی که باید مد نظر قرار دهید، میزان کاربرانی است که به شما ارائه خواهند داد، پس از آن به این نکته توجه کنید که بهتر است سایت مورد نظر تا حدودی به موضوع سایت شما نیز نزدیک باشد.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر

معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورش اقدام کرده است.



ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال



در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • شرایط واگذاری سهام پرسپولیس اعلام شد + عکس
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!