Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه افق پیش روی ایران اسلامی بسیار روشن است، گفت: آمریکایی‌ها، بارها و بارها در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی دچار شکست و ذلت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ «جمال شاکرمی» ظهر امروز (29 خرداد) در همایش گرامیداشت روز بسیج اساتید در محل مجتمع فرهنگی و رفاهی لاله ایلام، اظهار کرد: در طول عمر بابرکت 40 ساله انقلاب اسلامی، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره با برنامه‌ریزی‌های گسترده و طرح‌های مختلف به دنبال براندازی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی درواقع منافع شوم استکبار جهانی را در 40 سال پیش در منطقه و جهان به خطر انداخت، یادآور شد: دشمنان نظام و به‌ویژه آمریکا و ایادی آن، با جنگ سخت نظامی، جنگ نرم، شبیخون فرهنگی، توطئه‌های مختلف، جنگ اقتصادی و تحریم به دنبال این بودند که جلوی روند رو به رشد نظام اسلامی بگیرند اما با اتحاد مردم و مسئولان بارها و بارها متحمل شکست شدند.

 

شاکرمی، با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها، بارها و بارها در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی دچار شکست و ذلت شده‌اند، افزود: آن‌ها بارها و بارها ذلیل و خوارشده‌اند اما عبرت نمی‌گیرند، دشمن از انواع عملیات روانی، جنگ رسانه‌ای، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی علیه ملت و نظام اسلامی استفاده می‌کند و به‌طورقطع این توطئه‌ها و تحریم‌ها و فشارها با ایستادگی ملت ایران نیز محکوم‌به شکست است.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه ایران اسلامی امروز در بخش نظامی، یکی از قدرتمندترین کشور منطقه و بلکه جهان است، گفت: توان موشکی و تجهیز به فناوری‌های جدید در حوزه نظامی امروز به همت جوانان انقلابی در بالاترین سطح خود قرار دارد و صدای شکسته شدن استخوان‌های آمریکا و متحدانش امروز به گوش می‌رسد.

 

وی، با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های داخلی در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها و تلاش برای رونق تولید در کشور، ابراز کرد: دشمن از مشکلات اقتصادی که بخشی از آن مربوط به داخل کشور است، استفاده کرده تا به مردم فشار وارد شود که این توطئه نیز با وحدت و ایستادگی مردم و مسئولان نیز به حول قوه الهی خنثی‌شده و پیروزی با ملت ایران است.

 

شاکرمی، بابیان اینکه مهم‌ترین بسیج و بسیج اساتید و دانشجویی مجموعه‌ای انقلابی در راستای تبیین ارزش‌ها و تحقق هر چه بیشتر آرمان‌های نظام اسلامی است، گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم‌داری و همراهی با مردم است و در این راستا و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی سپاه در کنار مردم بوده و همراه مردم توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با تأکید بر اینکه افق پیش روی ایران اسلامی بسیار روشن و درخشان است، خاطرنشان کرد: تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری به‌طورقطع ما را از پیچ‌های سخت عبور خواهد داد و انشا الله از این مرحله هم با توکل به خدا عبور خواهیم کرد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز ایلام دهه کرامت کانون های مساجد بیرجند خراسان جنوبی وزیر علوم تحقیقات و فناوری مجلس اوقات فراغت تدبیر ایستادگی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خادم و قوت قلب مردم است

 موسی سنچولی  بیان کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، یادآور تدبیر حکیمانه بنیان‌گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح هویت خود را نشان دادند و از جمله تدابیر امام راحل (ره) این بود که بسیج میلیونی و مردمی و همچنین نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل داد.
 
 وی افزود: سپاه پاسداران نیروی بابرکتی است که در طول بیش از چهل سال گذشته خدمات بسیاری در عرصه‌های مختلف را به مردم ارائه داد که از خدمات اقتدار نظام جمهوری اسلامی در میدان عمل از جمله آنهاست و نقش بسیار اساسی در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به عهده دارد.

 فرمانده ناحیه زابل تأکید کرد: در کنار تمام نیروهای نظامی کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پررنگی در راستای حفظ اقتدار کشور داشته است، و این حضور تنها محدود به مباحث نظامی و امنیتی کشور نبود و حضور این ارگان مردمی و انقلابی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی در شرایط سخت و بحرانی مانند سیل و زلزله آن‌قدر پررنگ و کارگشا بود که وقتی این نیروها پا به میدان می‌گذاشتند قوت قلبی برای مردم سختی دیده می‌شد.
 
 وی ادامه داد: این نهاد در هشت سال دفاع مقدس خدمات و جان‌فشانی‌های زیادی داشت و بعد از آن نیز در عرصه امنیت و خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های متعدد داشته است و در نیروهای سپاه پاسداران افرادی هستند که در جایگاه بالای معنوی، تقوا و حتی عرفان قرار دارند که نشان از برکت این نهاد بسیار معنوی و تأثیرگذار است.

 سنچولی افزود: هر انسان منصف و برخوردار از وجدان صادق تصدیق می‌کند که این نهاد مقدس امروز بااقتدار، آمادگی و توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی در کنار سایر نیروهای مسلح در زمره ارکان مهم حفاظت از انقلاب و نظام می‌درخشد و نه‌تنها موجب امنیت و آرامش ملت عظیم‌الشأن ایران و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور است؛ بلکه هراس و عصبانیت اردوگاه دشمنان رنگارنگ این سرزمین را سبب شده است.

 وی تصریح کرد: سپاه فقط یک نهاد نیست؛ بلکه یک مکتب انسان‌ساز است، رهبری فرمودند که حاج‌قاسم سلیمانی یک مکتب است و مکتب شهید سلیمانی برخاسته از سپاه است که خود تربیت‌کننده چنین افرادی است و امروز پس از گذشت چندین روز از عملیات «وعده صادق» می‌توانیم به اقتدار و اهمیت جمله امام خمینی (ره) پی ببریم که فرمودند واقعاً اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی