Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در نشست مشترک با فرماندهان نیروی انتظامی افزود: کار تکاملی نیروی انتظامی در پلیس اقتصادی نشان می دهد که بیشترین متغیرهای ساختاری ما در سال های جاری مربوط به قاچاق کالا و ارز است و در مواجهه با این پدیده شوم و مخرب، راهی جز اینکه ظرفیت ها را فعال تر کنیم، نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها صدور حکم در مبارزه با قاچاق کافی نیست و احکام باید به اجرا برسد و اگر اجرای حکم با تاخیر انجام شود قطعاً اثرگذاری کم و دسترسی به متهمان نیز سخت می شود.

انصاری گفت: پاسخگویی و ایجاد ارتباط بین تعزیرات و نیروی انتظامی در دو سال اخیر بهتر شده است و تلاش برای بهبود تعامل ها باید ادامه پیدا کند.

در این جلسه سردار مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی، وضعیت فعلی تعامل نیروی انتظامی و تعزیرات را ایده آل توصیف کرد و گفت: رویکرد ما این است که با تعزیرات هم ماموریت و در حقیقت دو بال یک ماموریت هستیم و هیچوقت خودمان را از تعزیرات جدا ندیدیم و در عمل هم تعزیرات نیز از نیروی انتظامی جدا نبوده است.

وی افزود: ممکن است در مواردی اشکالاتی باشد اما این به علت عدم تعامل نیست و تنها آموزش ها باید افزایش پیدا کند و هدف گذاری به گونه ای انجام شود که خروجی بهتری داشته باشد.

سرداری مقیمی با تاکید بر لزوم برخورد با دانه درشت ها، اظهار داشت: رویکرد پلیس در دو سال اخیر اطلاعاتی است و از سوابق و بانک اطلاعاتی استفاده می کنیم و در این حوزه نیازمند همراهی تعزیرات هستیم.

در ادامه جلسه عبدالله هندیانی، معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز گفت: ما اگر بخواهیم تولید ملی با گذشته تفاوت داشته باشد و رونق بگیرد؛ باید نگاهمان را در تمام سطوح و ماموریت های سازمانی تغییر دهیم.
وی با تاکید بر هماهنگی میان دستگاه ها افزود: باید با یک تفکر و رویکرد با متخلفان برخورد کنیم و سرعت، دقت و صحت را سرلوحه کار قرار دهیم. به دنبال تشکیل پرونده برای کسانی که به صورت سالم و مطابق قانون فعالیت می کنند نبوده و نیستیم و این سیاست مشترک نیروی انتظامی، تعزیرات و ستاد قاچاق کالا و ارز است.
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت