Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی  در مراسم معارفه دادستان مرکز کردستان که با حضور دادستان کل کشور در سنندج برگزار شد اظهار کرد: این جلسه برای تکریم و تقدیر از مسئولیت‌پذیری در عرصه‌ای خطیر است و امیدواریم دادستان جدید در مسئولیت خویش خدمات ارزنده‌ای بر جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هر چیزی که جلوه‌ای خدایی داشته باشد، ماندگار خواهد شد لذا همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اساس کار دستگاه قضا عدالت است و نزدیک‌ترین چیز به تقوا عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امنیت و عزت کردستان مرهون خون شهدای والا مقام انصار و مهاجر است که ٥ هزار و ٤٠٠ شهید انصار و ١٨ هزار شهید مهاجر این امنیت کنونی را به مردم این استان به ارمغان آورده‌اند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حسینی‌شاهرودی افزود: مبنای نظام ما اسلامی است و باید تلاش‌هایمان در گام دوم انقلاب مستحکم‌تر از گذشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود به اختلافات خانوادگی و مشکلات قضایی برای خانواده‌ها از این محل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نام برد و افزود: اگر به مبانی دینی و اسلامی توجه ویژه‌ای نمائیم بسیاری از پرونده‌های قضایی تشکیل نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در استان تلاش شده است که زندانی کمتری داشته باشیم و تعامل خوبی بین دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد.

حسینی‌شاهرودی افزود: کردستان در عرصه‌های مختلف در کشور نمونه است و امیدواریم در عرصه قضایی نیز استان نمونه‌ای در کشور باشد.   

مترقب مدیرکل دادگستری کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: از آقای جوهری دادستان سابق به خاطر تلاش‌های چند دهه‌ای در خدمت به مردم کردستان تقدیر می‌کنیم و از جباری دادستان جدید سنندج برای قبول این مسئولیت متشکریم.

وی افزود: حسن تعامل ویژه‌ای در استان حاکم است و دستگاه قضا با دستگاه اجرا در استان تعامل خوبی دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از ۷۵ سال پیش تاکنون که صهیونیست‌ها بخشی از خاورمیانه را گرفته و ادعا کردند که بیش‌تر از این نیز حقشان هستند، هر بار که اعراب با هم یکی شدند و در مقابل اسرائیل ایستادند، معمولاً صهیونیست‌ها شکست می‌خوردند.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق اقتدار مسلمان‌ها را نشان داد و افتخاری است که باعث خوشنودی اهل ایمان می‌شود. از نیروهای مسلح و همه کسانی که در این راستا تلاش کردند، سپاسگزاریم و به روح سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار زاهدی درود می‌فرستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جهاد تبیین نباید دست کم گرفته شود و به لطف الهی در فضای مجازی و صدا و سیما روی برنامه «وعده صادق» کار شد و این حرکت قابل تقدیر است. بنابراین این مهم بود که چنین پاسخ کوبنده ای در دنیا مطرح شود. تبلیغ تأثیر زیادی دارد و ائمه جمعه باید فعالیت کنند تا مردم بیش‌تر در جریان این موضوع قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها کاری نمی‌توانند بکنند، اگر مرد هستند حمله کنند و بیایند درگیر شوند. خودشان هم می‌دانند که آمریکا با حدود ۶۰ کشور در جنگ تحمیلی با ایران جنگید، اما شکست خوردند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها نامرد هستند، چرا که بچه‌های مدرسه‌ای را بمباران می‌کنند و به بیمارستان‌ها حمله‌ور می‌شوند. به آن‌ها می‌گویم که اگر مرد هستید، بیایید با رزمنده‌ها بجنگید اما می‌دانم که نمی‌توانند.

آقاتهرانی در ادامه با اشاره به اینکه درباره لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه و در صحن مجلس هم مطرح شد، اظهار کرد: باید ۳۲ دستگاه نسبت به این مسأله ورود کنند، اما متأسفانه فقط ۲ دستگاه ورود کردند که وزارت کشور و فراجا بود. اکنون هم فراجا پای کار است و همه دستگاه‌ها باید یاری کنند و پای کار بیایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث عفاف و حجاب یک جنبه دینی و یک جنبه قانونی دارد؛ ممکن است فردی بگوید هیچ دینی ندارم، اما کشور ما قانون دارد. این موضوع ۴۳ سال پیش در شواری انقلاب فرهنگی آمد و به هر دلیل بعضی‌ها عمل نکردند، اما الان برای بار سوم به شورای نگهبان رفته و ان‌شاءالله فردا بپذیرند و آخرین مرحله آن باشد.

وی تصریح کرد: البته نباید فقط فراجا وسط میدان باشد و قطعاً مجلس هم یاری می‌کند. عفاف و حجاب وجهه سیاسی، اخلاقی و اجتماعی و شرعی و دینی دارد بنابراین هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از آن وجود ندارد. قوانین باید بازدارنده باشد، لذا ۴۰ ماده عفاف و حجاب مربوط به دستگاه‌ها است و ۳۰ ماده شامل جرم انگاری می‌شود.

کد خبر 6079831 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است