Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@01:16:56 GMT

آخرین خداحافظی دختر با پدر (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۳۴۹

آخرین خداحافظی دختر با پدر (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، خانواده شهید «مرادعلی خاوری» برای آخرین‌بار با پیکر مطهر شهید در معراج شهدای تهران وداع کردند. مراسم وداع خصوصی خانواده با پیکر مطهر این شهید فاطمیون که به تازگی هویتش شناسایی شده است، امروز، چهارشنبه؛ 29 خرداد ماه 98 در معراج شهدای مرکز برگزار شد. در این مراسم دختر کوچک این شهید نیز با پدر دیداری جانسوز را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هویت پیکر مطهر شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون، مراد علی خاوری که در 15 آذر ماه سال 94 در استان درعا سوریه به شهادت رسیده بود، بعد از گذشت چهار سال از شهادتش توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد. مراسم‌های وداع و تشییع پیکر شهید مراد علی خاوری در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده فاطمیون امشب؛ چهارشنبه 29 خرداد ماه 98 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه سیدالشهدا(ع) مهاجرین افغانستانی برگزار می‌شود. همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید فردا؛ پنج‌شنبه 30 خرداد ماه 98 با حضور عموم مردم شهرستان پیشوا از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی(ره) پیشوا برگزار می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فاطمیون مدافع حرم شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته دست به چهار جنایت جدید علیه غیرنظامیان زده که ۴۲ شهید و ۶۳ زخمی د رپی داشته است.

او در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با گذشت ۱۹۶ روز از جنگ، تعداد شهدا به ۳۴۰۱۲ و تعداد زخمی‌ها به ۷۶۸۳۳ نفر افزایش یافته است و همزمان پیکر هزاران شهید همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مانده و کار آواربرداری نیز به کندی پیش می‌رود.

در این میان با خروج نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس، نیرو‌های امدادی با فراغ بال بیشتری در حال جست‌و‌جوی پیکر شهدا هستند و در بیمارستان الشفاء در شهر غزه نیز که سه هفته از خروج ارتش اسرائیل می‌گذرد، جست‌و‌جو‌ها ادامه دارد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرده است که ارتش اشغالگر در بیمارستان الشفاء اقدام به دفن پیکر شهدا در چند متری زمین کرده و روی آن را شن و ماسه و زباله ریخته است.

اما در ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، جنگنده‌های این رژیم، عصر امروز اردوگاه «الشاطی» واقع در ساحل غزه را به شدت بمباران کردند که به شهادت و مجروحیت تعدادی از اهالی غزه منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد