Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@20:55:24 GMT

مرگ ۳سارق حین سرقت منزل

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۴۱۹

مرگ ۳سارق حین سرقت منزل

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 22:30 شب گذشته (28 خرداد 98) حسب اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر حضور سارق در طبقه چهارم منزلی در ستارخان، گشت کلانتری 118 ستارخان به محل اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل حادثه، مالک منزل به مأموران گفت: دو ساعت پیش برای خرید وسایل تولد فرزندم به همراه همسرم خانه را ترک کردم و هنگام بازگشت با دیدن باز بودن در واحد و شنیدن سر و صدا از داخل خانه فهمیدم سارقان در منزل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همسرم، با درآغوش گرفتن فرزندم سریعاً به طبقات پایین‌تر رفت و  همسایه‌ها را با خبر کرد، من نیز با پلیس تماس گرفتم، لحظاتی بعد یکی از همسایه‌ها نزد من آمد و گفت با اورژانس نیز تماس بگیریم؛ زیرا یکی از سارقان خود را از پنجره ساختمان به پایین پرت کرده است.

وی ادامه داد: به همراه سه همسایه دیگر خود به پشت‌بام رفتیم تا ببینیم فرد دیگری نیز آنجا حضور دارد یا نه که دیدیم یکی از سارقان خون‌آلود در حیاط افتاده، سارق دیگر نیز با ملحفه و پرده گره‌زده و آویزان شده به شوفاژ، قصد پایین رفتن از بالکن را داشت که فریاد زدیم "این کار را نکن".

وی افزود: به سارقی که قصد فرار داشت گفتیم "دوستت نیز قصد پایین رفتن داشت که ظاهراً فوت کرده است"، اما سارق دوم نیز با عدم توجه به فریاد ما به کارش ادامه داد که نزدیک طبقه سوم، پارچه‌ها پاره شده و او نیز به پایین پرتاب شد.

در ادامه این شخص که پیش از رفتن به پشت‌بام در واحد را از بیرون قفل کرده بود، پس از رسیدن پلیس کلید را به آنها داد که مأموران سارق سوم را نیز در خانه دستگیر کردند.

هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که مصدوم اول دقایقی پس از انتقال به مرکز درمانی به‌دلیل شدت جراحات وارده و مصدوم دوم نیز ساعت 6 صبح امروز (29 خرداد) علی‌رغم تلاش کادر پزشکی به‌دلیل شدت جراحات جان باخت.

در تحقیقاتی که از سارق سوم مشخص شد که وی پس از تحمل حبس به جرم سرقت منزل، یک سال پیش از زندان آزاد شده است.

این سارق شب گذشته به همراه دو دوست 34 و 36 ساله برای سرقت به محله ستارخان رفته و پس از رسیدن به محله ستارخان و مشاهده باز بودن در ساختمان بررسی‌های لازم را انجام داده و متوجه خالی بودن یکی از واحدها از سکنه در طبقه چهارم شده بودند.

چند دقیقه از ورود سارقان به منزل گذشته بود که آنها حین جست‌وجو برای یافتن اشیای قیمتی، صدای کلید در را می‌شوند و با توجه به قفل شدن در از بیرون برای فرار اقدام می‌کنند.

سارق 34ساله با رفتن به سمت پنجره برای فرار از بالکن اقدام کرده اما پایین افتاده بود؛ دوست دیگر وی نیز با گره‌زدن پارچه، ملحفه و پرده اطاق کودک به لوله شوفاژ، از طریق بالکن برای پایین رفتن اقدام کرده بود که وی نیز به پایین پرتاب شده بود.

از سارق سوم نیز یک دیلم و یک دسته‌کلید کشف شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

در حادثه دیگری نیز ساعت دو بامداد 25 خرداد، سارقی 28 ساله برای سرقت از طبقه دوم منزلی در شهرک قدس اقدام و با اطلاع از ورود مالک، خود را از بالکن آویزان کرده و به پایین پرتاب شده بود.

این سارق نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و از وی مقادیری طلا و وجوه نقد جمعاً به ارزش 3میلیارد ریال کشف شد که تمام اموال مسروقه را از همان خانه سرقت کرده بود.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این دو خبر گفت: شهروندان از بازگذاشتن در ساختمان در طول ساعات شبانه‌روز جداً خودداری کرده و واحدهای مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا از بروز اینگونه اتفاقات جلوگیری شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان مرگ پلیس سارق اورژانس سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق حین سرقت و کشف شش فقره سرقت باغات روستایی در همدان خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته حین گشت زنی ماموران کلانتری" ۱۵ رسالت" در حاشیه روستای ابرو فرد مشکوکی را در حال حمل یک کیسه رویت می کنند.
️وی  افزود: با توجه به سابقه سرقت از باغات ماموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که در بازرسی از داخل کیسه مقادیری وسایل خانه باغ کشف که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۶ فقره سرقت از باغات اعتراف، و با دعوت از شکات، پرونده تشکیل و فرد سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،️ سرهنگ نجفی گفت: از همشهریان  خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان