Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، ارتش آمریکا مدعی شد حمله به نفتکش ژاپنی در خلیج عمان، بر اثر مین دریایی بوده که مشابه مین‌های ایرانی است.

یک فرمانده ارتش آمریکا در ادامه اعلام کرد اثر انگشت‌هایی از نفتکش ژاپنی جمع آوری شده که ایجاد یک پرونده جنایی را امکانپذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده نیروی دریایی همچنین مدعی شد: یک تحقیقات مشترک با همکاران منطقه‌ای خود در خصوص حمله به دو نفتکش در خلیج عمان در جریان است.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر دفاع فرانسه مدعی شد حضور این کشور در خاورمیانه باعث ایجاد ثبات است.

«سباستین لوکورنو» وزیر دفاع فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد حضور کشورش در منطقه خاورمیانه، قبل از هر چیزی، زمینه را برای مهار تشدید تنش ها در آن فراهم می کند.

وزیر دفاع فرانسه بدون اشاره به تامین نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، در ادامه ادعاهایش آورد که ایران تمایل دارد منطقه خاورمیانه را بی ثبات کند.

لوکورنو در مصاحبه ای درباره حمله تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی مدعی شد: تا کنون تهران به طور غیرمستقیم از طریق عوامل خود اقدام می کرد؛ اما این کشور شنبه گذشته گامی جدید برداشت و به طور مستقیم، از خاک خود به اسرائیل حمله کرد.

وی مدعی شد که این اقدام تهران را خطر گسترش مناقشه در منطقه خاورمیانه را به دنبال دارد.

کد خبر 6085688

دیگر خبرها

  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!