Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با تسنیم پیرو حضور پیاپی و رفت و آمدهای مکرر ناوهای آمریکایی که همگی برای ارعاب و ترساندن مردم منطقه به خلیج فارس و دریای عمان و دیگر نقاط دنیا اعزام می‌شوند، گفت: با توجه به عدم کارایی این ناوها در شرایط کنونی خصوصاً در مواجهه با ملت‌های مستقلی مثل جمهوری اسلامی ایران، پیشنهادی که چند سال پیش من به یکی از مسئولان کمیته بین‌المللی صلیب سرخ دادم را آمریکا دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشنهاد و راهکار عقلایی این است که هر چه زودتر این ناوها را قبل از اینکه در دریا به یک آهن قراضه تبدیل بشود، قبل از اینکه بر اثر شرایط جوی و خوردگی و فرسایش به طور کلی از بین برود، آن‌ها را طبق یک فرآیند بازسازی کنند. ناوها را برای خدمات انسان‌دوستانه در اقصی نقاط دنیا تغییر کاربری دهند؛ یعنی کل ناوها در اختیار صلیب سرخ جهانی قرار بگیرد.

سردار باقرزاده تصریح کرد: ناوها می‌تواند برای حمل و نقل کالاهای امدادی و وسایل ویژه مهندسی، انبار دارویی و تغذیه برای تأمین آذوقه و کلا هر نوع خدماتی که در شرایط حاد اعم از سیل، آتش، زلزله، طوفان‌ها و دیگر بلایا و سوانح طبیعی نیاز است، مورد استفاده قرار بگیرد. و در هر شرایطی که در یک نقطه از عالم مردم دچار مشکل شوند، ناوها به عنوان نقاط امنی برای امداد فوری از راه دریا به کمک بشریت بیایند. شاید از این طریق بخشی از گناهان آمریکایی‌ها جبران شده و بتوانند خدمتی به بشریت کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بار دیگر بر این پیشنهاد خودم به صلیب سرخ تاکید می‌کنم، گفت: همه ملت‌های آزاده دنیا می‌خواهم که بر تغییر کاربری این ناوها اصرار بورزند؛ چرا که این ناوها دیگر جایی در فضای سیاسی و امنیتی نخواهند داشت. با روشنگری‌هایی که به برکت انقلاب اسلامی در دنیا بوجود آمده

همانطور که فرمانده کل سپاه، سردار سلامی هم قبلاً اشاره کردند این ابزار هم‌اکنون آهن قراضه‌ای بیش نیست. ما برای اینکه از این فضا و امکانات بهره‌برداری بهینه‌ای بشود، پیشنهاد فوق را تکرار و بر آن تأکید می‌کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ناوهای آمریکایی دریای عمان سوانح طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به تعداد ۴ مورد به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و تعداد ۷مورد حکم ماده ۳ به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با حضور پرسنل یگان حفاظت امور اراضی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط در شهرستان دورود به حالت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در مورد قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم از مهمترین اقدامات و اولویت‌های این یگان است.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه طبق قانون تشخیص تغییر کاربری به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک هست مردم عزیز فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند و قبل از هرگونه معامله حتماً از مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلامات لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ سازمان امور اراضی کشور تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران