Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری در نشست با فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی مجموعه استانداری را برای برگزاری انتخابات امن در آینده همراهی کند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است، افزود: نظم و امنیت عمومی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد با تلاش مأموران ناجا جزو امن ترین استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه پست و مقام فرصتی برای خدمت به مردم است، عنوان کرد: بدون شک نیروهای نظامی و انتظامی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و می‌طلبد همچون فرمانده خود همیشه پای کار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: برای برپایی هرچه بهتر انتخابات همه ما وظایفی بر عهده داریم و انتظار می‌رود نیروی انتظامی این مجموعه را در مسیر برگزاری انتخابات سالم و برای مشارکت حداکثری مردم یاری کنند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که با همدلی و تعامل و در کنار مردم انتخابات آینده را در سلامت و امنیت کامل برگزار کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سانحه رانندگی هفته گذشته جاده یاسوج_ چرام، ابراز داشت: استان در برخی زیرساخت‌ها از جمله راه مشکلاتی دارد که باید این زیر ساخت‌ها بهبود یابند.

کلانتری تاکید کرد: باید علاوه بر فرهنگ سازی توسط صدا و سیما، آموزش و پرورش، ارشاد، پلیس و سایر نهادهای فرهنگی برای جلوگیری از تصادفات با تمام توان زمینه رفع نقاط حادثه خیز و توسعه راه‌های استان را ایجاد کرد تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و دردناکی نباشیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، گفت: ارزش دو نعمت امنیت و سلامت از نظر مردم پوشیده است و حفظ جایگاه امن استان به مراتب مأموریت سختی است که می‌طلبد مجموعه انتظامی استان در این راستا بیش از گذشته تلاش کنند.

کلانتری تصریح کرد: برای ارتقای جایگاه نیروی انتظامی استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم و می‌طلبد مجموعه انتظامی استان نیز عملیاتی و پای کار باشند.


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نیز در این دیدار گفت: انتظارات مردم از پلیس تغییر کرده و آنها علاوه بر اقتدار مأموران نظامی خواستار برخورد اجتماعی پلیس با ناهنجاری‌ها است.

سردار مهدی انصاری عنوان کرد: پلیس استان همیشه پاسخگوی نیازها، خدمات و انتظارات مردم است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم افتخار است، گفت: برخی از اماکن نظامی استان دارای قدمت زیادی هستند و انتظار می‌رود مجموعه استانداری ما را برای ساماندهی، مرمت و ایجاد مکان‌های ایمن یاری کنند.

انصاری افزود: مجموعه انتظامی استان برای رفع مشکلات امنیتی و ترافیکی استان آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه استانداری و سایر مسئولان مربوطه را دارد.

۹۸۶۸/‏۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898218

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند