Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ساوه درباره اجرای بیانیه گام دوم در ادارات به سازمان‌های اجرایی ساوه دستور داد تا در این باره برنامه عملیاتی ارائه کنند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، علی میرزایی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه با تاکید بر ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب دارای جنبه‌های مهمی بوده و نقشه راه همه ما است، بنابراین وظیفه اقشار مختلف جامعه، به ویژه مسئولان در سال 98 این است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره گام دوم انقلاب را مورد بررسی جدی و عملیاتی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری ادامه مسیر انقلاب توسط مقام معظم رهبری است، بنابراین آشنایی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان با اهداف و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری است.

میرزایی عنوان کرد: پس، باید به دور از کلی‌گویی اجرای کامل این بیانیه  سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد بنابراین  اگر به دنبال این هستیم که بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کنیم باید از کارهای کلیشه‌ای و صوری بپرهیزیم.

فرماندار ساوه تصزیح کرد: اگر بخواهیم قله‌های بعدی افتخار را فتح کنیم و اگر امروز به عنوان امانتداران ارزش‌های ثبت شده در این صعود چهل ساله به دنبال نهادینه کردن ارزش‌ها و تمدن‌سازی هستیم هیچ راه گریزی به تحقق و اجرای بیانیه مهم گام دوم انقلاب نیست، مگر آنکه با اعتقاد در جهت تحقق این هفت شاخص در بستر مدیریت جوانان عزیز تلاش کنیم.

گیلان| بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های روشن برای نسل جوان تبیین کردآل‌هاشم: وابسته نبودن به نفت از اولویت‌های تحقق گام دوم انقلاب استحضور طلاب در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب بوددانشگاه مازندران آمادگی تدوین شیوه‌نامه اجرایی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را داردمقدم‌فر: شهدای مؤتلفه الگویی برای جوانان انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی

وی ادامه داد" دولت و مسئولان تمامی دستگاه‌ها باید با تلاش مستمر  زمینه حضور و به‌کارگیری جوانان را در تمامی فعالیت‌ها فراهم کنند.

میرزایی بیان کرد: همه باید نسبت به رشد کشور حساس باشیم و در این زمینه تلاش وافر کنیم، در40 سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشتیم و امروز به دهه پنجم انقلاب وارد می‌شویم.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: همه ادارات شهرستان ساوه مکلف هستند به دور از کلی گویی برنامه‌های عملیاتی خود را درخصوص بیانیه دوم انقلاب به فرمانداری ارائه دهند.

انتهای پیام/

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بهزادفر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.

وی در ادامه افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناوری‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.

بهزادفر خاطر نشان کرد: تهیه بسته‌های اجرایی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضروری است در این بسته سیاست‌ها، اقدامات و پروژه‌ها تعریف خواهد شد.

کد خبر 6081932

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیأت وزیران رسید
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده