Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید نگران درست از آب درآمد خبر بازگشت هموطنش به بارسلونا است. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با انتشار اخباری مبنی بر احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا و انتشار نقل‌قول‌هایی از وی در برخی رسانه‌ها در خصوص پشیمانی‌اش از ترک آبی‌و‌اناری‌ها، نشریه مارکا گفت‌و‌گویی کوتاه با هموطن او کاسیمرو در رئال مادرید انجام و از او در خصوص صحت و سقم این موضوع سؤال پرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسمیرو در این خصوص گفت: نیمار ستاره‌ای بسیار بزرگ است و اگر او به بارسلونا برود، کار برای ما بسیار سخت خواهد شد، چون آنها یک بازیکن بسیار مهم دیگر به تیم‌شان اضافه خواهند کرد اما اگر او به رئال مادرید بیاید مسلماً ما از او استقبال خواهیم کرد.

فوتبال جهان| ابراز پشیمانی نیمار از ترک نوکمپ و تلاش برای یافتن خانه در بارسلونا

کاسمیرو در خصوص خریدهای تابستانی رئال مادرید که شامل ادن ازار، لوکا یوویچ و رودریگو می‌شود هم تأکید کرد: رئال مادرید همیشه بازیکنان سطح بالا را جذب کرده و الان هم این اقدام را در مورد ازار و رودریگو انجام داده است. ما از ورود همه آنها استقبال می‌کنیم. با ترکیبی که امروز تیم‌مان دارد، ما توانایی کسب چیزهای زیادی را داریم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیمار بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمار بارسلونا نیمار بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم

10 سال پیش در چنین روزی و در جریان دیدار پایانی کوپا دل ری فصل 2013/14، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند. آنخل دی ماریا در نیمه اول رئال را از حریف پیش انداخت اما در نیمه دوم مارک بارترا با ضربه سری زیبا کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 85 این مسابقه، گرت بیل با فراری دیدنی گل پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند تا لوس بلانکوس برای نوزدهمین بار فاتح کوپا دل ری شود.

دانلود (46.7MB)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم