Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:00:35 GMT

اتهامات وارده به ایران در حوادث خیلج عمان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۱۷۳۵

اتهامات وارده به ایران در حوادث خیلج عمان

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم در این قسمت موضوع اتهام زنی آمریکا به ایران در ادامه حوادث خلیج عمان و نیز احتمال کم شدن تنش نزاع بین آمریکا و ایران در روزهای آینده را بررسی می کند.

کارشناس میهمان برنامه، رائد المصری، استاد روابط بین الملل در بررسی رسانه های اسرائیلی در روزهای اخیر همچنین موضوع نشست مسئولین امنیتی امریکا و روسیه و اسرائیل برای مذاکره درباره برنامه هسته ای ایران و ضرورت خروج مستشاران ایران از سوریه را واکاوی و تشریح می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«العین الاسرائیلیه» با اجرای حنان ضیا امشب ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه العالم العین الاسرائیلیه رسانه های اسرائیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد

حسن سلطانی، مجری تلویزیون در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در واکنش به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران گفت: آنقدر اسرائیل در رسانه‌ها گفته بود ما قدرتمند هستیم و کشورهای عربی را از قدرتش ترسانده بود، که حمله ایران را باور نمی‌کرد. ما با موشک‌های بالستیک و کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اگر صد سال دیگر هم تلاش کند، از آنچه هست، فروتر خواهد رفت. 

سلطانی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور رقبای قدرتمند رسانه‌ای رسانه ملی در روایتگری عملیات وعده صادق چگونه عمل کرد؟ گفت: نسبت به دفعات قبل خوب عمل کردیم. با این حال، در شب عملیات وعده صادق در فضای مجازی می‌دیدیم تصاویر و صدای پهپادها منتشر می‌شد. اما شبکه خبر با تاخیر اقدام به پخش تصاویر کرد. خداروشکر شبکه افق از هفت اکتبر توفیق داشت تمام قد در میدان باشد. کارشناسان زبده خوش سخن و تحلیلگر در برنامه حضور داشتند. 

به گفته این مجری تلویزیون، اگر کسی می‌خواست از بین این همه بمباران خبری راه درست را انتخاب کند، باید شبکه افق و برنامه «به افق فلسطین» را نگاه می‌کرد. اگر ما با تعلل و تاخیر وارد میدان شویم، دیگران روایتگری خواهند کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی
  • اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد