Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی 29 خرداد در جلسه برنامه‌ریزی بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، از همکاری دستگاه‌های استان در برگزاری بیست و پنجمین دوره این طرح قدردانی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های استان برگزاری یک طرح منسجم و بانشاط در دوره جدید این طرح را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری این طرح در سال جاری با عنوان «تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب»، گفت: با توجه به تقسیم‌بندی برگزاری جلسات این طرح به میزبانی دستگاه‌های استان حضور کارکنان و عموم مردم در این جلسات انتظار می‌رود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری سپس با اشاره به برخی از ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب، جامعیت را نخستین شاخصه آن خواند و افزود: در این بیانیه به خوبی خطاها و سوءتعبیرهای چهل سال گذشته انقلاب بیان شده و بر بهره‌مندی از امکانات و سرمایه انسانی فعلی کشور تأکید شده است.
وی نگاه به آینده و مخاطب قرار دادن جوانان را از دیگر ویژگی‌های بارز این بیانیه برشمرد و اظهار کرد: بر اساس بندهای این بیانیه باید افق آینده را برای خودمان ترسیم کرده و در راه رسیدن به اهداف انقلاب باید از ظرفیت‌های سرشار جوانان و دانشگاهیان استفاده کرد.
مردانی تأکید بر مبانی و شعارهای انقلاب، چشم‌اندازها و افق‌ها و توجه به مطالبات مردمی را از شاخصه‌های بیانیه گام دوم انقلاب دانست و ادامه داد: در این راستا همه مسئولین باید پاسخگوی مردم بوده و مشکلات آنان را با برنامه‌ریزی درست رفع نمایند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری پایبندی به اصول و دفاع مقتدرانه را از دیگر ویژگی‌های این بیانیه خواند و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این بیانه مقاومت را یکی از راه‌های اصلی مبارزه با توطئه‌های دشمنان خوانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اساتید و اندیشمندان طرح تقویت مبانی اعتقادی باید علاوه بر تبیین موضوع اصلی طرح بیاناتی نیز متناسب با مخاطبان ارائه دهند، اضافه کرد: دستگاه‌های متولی جلسات باید به سخنرانان معرفی شوند تا موضوع سخنرانی‌ها مخاطب محور باشد.
مردانی بر برنامه‌ریزی جدی دستگاه‌های متولی و همکار میزبان جلسات طرح تقویت مبانی اعتقادی تأکید کرد و گفت: ملاحظات ترافیکی و انتظامی باید پیش بینی شده و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس و آتش‌نشانی در محل برگزاری جلسات مستقر باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری طرح تقویت مبانی اعتقادی شبهه زدایی دینی خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین لردگان با دمای ۲۱ درجه گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: بارش‌های رگباری از عصر امروز در استان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تجمع مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • مبانی قرآنی دفاع مشروع و تنبیه متجاوز
  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا